همواره تولید، اشتغال، کارآفرینی، نوآوری و شکوفایی اقتصاد برایمان جذاب بوده و اگر اینها ملی و وطنی باشد امید بیشتر را به ما هدیه داده و هیجان زده و خوشحال شده ایم. مضافا اینکه اگر در شهرستان بافق و توسط سرمایه گذار، کارآفرین، پیمانکار و جوان بافقی اتفاق افتاده باشد که شور و شعف وصف ناپذیر را برای ما به همراه داشته و باعث غلیان حس تقدیر، تشکر، قدردانی و قدرشناسی در وجودمان شده است.
برای این احساسمان هم همواره دلیل داشته‌ایم چرا که اقتصاد شکوفا، از آسیب های اجتماعی کاسته و رفاه و آسایش و امنیت را برایمان به ارمغان خواهد آورد و اقتصاد با تولید، اشتغال و کارآفرینی است که شکوفا شده و می توان از اثرات مثبت آن سود برد. قطعا کمک به تولید کننده از جانب ما که همان خرید است باعث رونق کسب و کار و بازار، اشتغال بیشتر، ارزآوری بالاتر شده و اثرات بلند مدت آن شامل خود ما نیز خواهد شد که در نهایت رفاه و امنیت هدیه آن است.
“کره جنوبی پنجمین صادر کننده بزرگ خودرو در جهان است. مردم آن کشور هنوز هم در حمایت از خودروهای داخلی، پارکینگ ساختمانها را طوری می سازند که اتومبیل بزرگ آمریکایی، جا نشود. در مقابل اما شهروند ثروتمند ایرانی، اکنون به سرنشینان خودرو سمند و آردی و دنا فخر می فروشد که پشت فرمان «کیا» و «هیوندای» کره ای نشسته است!
️شرکت سامسونگ تبدیل به بزرگترین غول چندملیتی آسیایی در زمینه تولید لوازم خانگی، تلویزیون و گوشی تلفن همراه شده است. تا جائیکه، مادر ایرانی طلاهایش را می فروشد که برای جهیزیه دخترش، هر جور شده، یخچال ساید بای ساید کره ای بخرد. پدر ایرانی با تاکسی، روزی ۱۵ ساعت مسافرکشی می کند تا برای پسر بیکارش گوشی سامسونگ نوت ۲۹ میلیونی بخرد!”
اگر خودمان را دوست داریم، اگر آینده جامعه و فرزندانمان برایمان مهم است، اگر می خواهیم به شهرمان و کشورمان خدمت کنیم با خرید از تولیدات ملی و سرمایه گذار، کارآفرین و تولید کننده در شهرستان بلند مدت سرمایه گذاری کنیم. قبل از خرید به برندها دقت کنیم و اگر برندی محصول بافق یا ملی بود اول با خرید از آن حمایت کنیم. باور کنیم که اثرات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت این حساسیت و احترام به تولید کننده داخلی به خودمان برخواهد گشت.


شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *