طی سالیان گذشته از بافق عبور می کردم و حقیقتا تغییر و تحولات ایجاد شده در سال های اخیر در شهر بافق محسوس هست
رییس شورای شهر بافق: اگر سنگ آهن بدون توجه به درخواست های مردمی در بورس عرضه شود شهرستان و مردم زیان می بینند و این موضوع عزم جدی مسوولین را می طلبد تا حق چندین ساله مردم تضییع نشود.
به گزارش عصر بافق؛ سید محمد باقی زاده در دیدار با امام جمعه شهرستان بافق ضمن خوش آمد گویی گفت: شجاعت، ولایتمداری، پیگیری مسایل شهر از جمله خصوصیات بارز شماست.
وی افزود: اصلی ترین مشکلی که شهر را تهدید می کند عرضه شرکت سنگ آهن مرکزی در فرا بورس بدون در نظر گرفتن درخواست های مردم هست.
رییس شورای شهر بافق در ادامه بیان داشت: اعضای شورای شهر طی نامه ای دغدغه های به حق مردم را آماده و ضمیمه امید نامه صندوق فولاد کردند اما متاسفانه در جلسه با مسرور متوجه شدیم هیچ کدام از این مفاد الحاق نشده است.
باقی زاده تصریح کرد: اگر سنگ آهن بدون توجه به درخواست های مردمی در بورس عرضه شود شهرستان و مردم زیان می بینند و این موضوع عزم جدی مسوولین را می طلبد تا حق چندین ساله مردم تضییع نشود.
وی در پایان سخنان خود گفت: شورای شهر را همراه خود بدانید و برای پیشبرد اهداف شهر در تمام زمینه ها با شما تعامل خواهیم داشت.
در ادامه جلسه نایب رییس شورای شهربافق با تاکید بر اینکه همیشه شورای شهر تحت امر ولایت فقیه هستند
عنوان کرد: ولایتمداری شما زبانزد عموم هست و ما به وجود شما در شهرستان افتخار می کنیم.
رنجبر در ادامه گفت: در طی سالیان گذشته طی صورت جلسه مسوولین صندوق بازنشستگی، وزرات صنعت وقت و کار و تعاون اجتماعی تعهداتی به مردم دادند اکنون میخواهند کل سهام سنگ آهن را در بورس عرضه کنند.
وی افزود: ما درخواست کردیم بخشی از سهام صرف توسعه در شهرستان بافق کنید و مابقی برای صندوق باشد در این راستا تعهداتی دادند و در صورتجلسه تحت امیدنامه قید شد اما از قرار معلوم در الحاق پیوست فروش ذکر نکردند.
نایب رییس شورای شهر خاطر نشان کرد: وقتی شما به عنوان امام جمعه شهرستان پایین نامه را امضا کنید تاثیر بیشتری خواهد داشت.
در ادامه رییس شورای شهرستان بافق نیز با اشاره به اینکه طبق سنوات گذشته امام جمعه شهرستان به عنوان پدر معنوی شهر در نظر گرفته می شود افزود: ما در تمام زمینه ها به همراهی و یاری شما نیازمندیم.
حسن محمدی بیان داشت: یکی از مشکلات بافق که به سالیان دور باز می گردد به دلیل عدم وجود نیروی توانمند بومی در سطح کشور از هر طرفی که توانستند بخشی از شهرستان را گرفتند و اگر بتوانیم در سطح استان و کشور مدیران توانمند بافقی داشته باشیم دیگر شاهد تضییع حق شهرستان نخواهیم بود.
وی ادامه داد: بافق دارای معادن غنی است که اگر قرار باشد این ثروت خدادای هم گرفته شود دیگر چیزی از شهرستان باقی نمی ماند.
رییس شورای شهرستان بافق با اشاره به اینکه ۱/۲ درصد صنعت استان متعلق به بافق است تاکید کرد: همه اقشار بافق به نوعی وابسته به معادن هستند اگر سنگ آهن تمام شود هیچ جایگزین شغلی وجود ندارد.
محمدی تصریح کرد: معادن به جهت حفظ آن برای مردم به عنوان انفال درنظر گرفته شده اما در حال حاضر بنابر قدرت سیاسی در حال جدا کردن آن هستند.
وی خاطر نشان کرد: لطفا به عنوان امام جمعه شهرستان در این موضوع ورود پیدا کنید تا حق شهرستان بیش از این تضییع نشود.
در ادامه دیدار امام جمعه بافق نیز ضمن تشکر از زحمات شورا و شهردار بافق گفت: طی سالیان گذشته از بافق عبور می کردم و حقیقتا تغییر و تحولات ایجاد شده در سال های اخیر در شهر بافق محسوس هست و این مرهون زحمات شهردار بافق است.
حجت الاسلام رضا سعادت فر بیان داشت: هیچ وقت برای کاری نقطه پایان قرار ندهید و تا آخرین لحظه عمر شورا مثل روز اول کار کنید چرا که شما چهار سال در برابر مردم مدیون هستید.
وی با اشاره به اینکه جایگاه سختی دارید چون منتخبین مردم هستید افزود: شاید در آخرین لحظات عمر شورا کاری انجام دهید و مصوبه ای داشته باشید که در سرنوشت و توسعه شهر تاثیر بگذارد.
امام جمعه بافق تصریح کرد: در خصوص موضوع مطرح شده در صورت توجیه بنده با مستندات لازم، با مسوولین شهرستان همراهی می کنم و در خطبه های نماز جمعه نیز به سمع و نظر مردم می رسانم اما تمامی جنبه های امنیتی، اقتصادی و … در نظر گرفته شود.
سعادت فر در پایان راهکارهایی برای حل مشکل سنگ آهن ارائه داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *