منفعت طلبان که همراهان همیشگی قدرت یا به زبان عامیانه همراه باد هستند، آگاهانه و در جهت منافع خود با قدرتها همراهی می کنند و سعی می کنند همواره و تحت هر شرایطی قدرت متبوع خود را تمجید کنند، بادمجان دور قابچینها، انسانهای حقیری که همواره در حال تعریف بی دلیل از افراد و بت سازی از آنها هستند و معمولا هم جزو عوام بوده و منافعی نیز نصیب آنها نمی شود حتی اگر آن همراهی بر خلاف منافع مردم و منافع شهرستان باشد هم برایشان مهم نیست و معمولا جلوی راه مطالبه گران و دلسوزان واقعی سد می شوند.
از رنگ به رنگ شدن برخی افراد که روی آفتاب پرست را سفید کرده اند انگشت به دهان مانده ایم، عده ای فکر می کنند می توانند با حمله، توهین، تحقیر، در واقع عیان کردن شخصیت خود، شخم زدن گذشته دیگران، سعی بیهوده در هدایت مردم، افکار عمومی، گروهها حتی رسانه ها مطالبه گران و دلسوزان واقعی را از میدان به در کرده و به حاشیه ببرند. اینگونه افراد که معمولا فرصت طلب بوده و شناخته شده هستند از طرف بسیاری از اهالی قدرت نیز تحویل گرفته نشده، زیاد جدی گرفته نمی شوند یا حتی برخی مواقع طرد نیز می شوند ولی همواره سعی به نزدیک کردن خود به قدرت داشته بنابر این مجبور هستند به راحتی مواضع خود را در زمانهای مختلف همراه با قدرتی که منافع آنها را تامین کند تغییر دهند.
همواره حرف فقط حرف آنهاست و هر کسی نظری مخالف نظرشان داشت به خود اجازه می دهند او را نصیحت یا تخریب کنند. جالب تر اینکه اگر در بلند مدت به روال کاری، اهداف، اظهارنظرها و موضع گیریهای همین افرادی که با اعتماد به نفس بالا و دروغین حال بهم زن از منافع مردم و شهرستان صحبت می کنند و دم می زنند نگاه کنید رفتار و مواضع ضد و نقیض زیادی را مشاهده خواهید کرد. همواره حرکات و سکناتشان له یا علیه کسی مطابق و منطبق بر منافع فردی، گروهی و خودی می چرخد. اینها انسانهایی ضعیف بوده که از خود قوه تشخیص ندارند و همواره منتظر دستور هستند و همچون عروسک خیمه شب بازی طنابشان دست افراد دیگر یا منافعشان است. از این طیف افراد آنهایی که می فهمند هم آگاهانه قوه درک و فهمشان را زیر چرخهای منفعت طلبیشان له و خاموش می کنند. البته این جریان اگر به رسانه هم راه پیدا کند که واویلاست.
ما رسانه را به انتقاد، واکاوی و تجزیه و تحلیل، آگاهی دادن به جامعه، تضارب افکار، ارتقاء سطح مطالبات مردم، شفاف سازی و ارائه راهکار مناسب به جامعه، مردم و مسئولان و البته برخی مواقع جهت الگوسازی و اصلاح و ارتقاء فرهنگ عمومی و سطح زندگی و رفاه جامعه، تعریف از مردم‌ و مسئولان و منعکس کردن اتفاقهای خوب و مدیریتهای بهینه می شناسیم. ما دنبال منافع خود هستیم، اما منافع ما از خوشحالی مردم و ارتقاء مسئولان دلسوز و رفع دغدغه ها و حل مشکلات تل انبار شده شهرستان حاصل می شود چرا که ما عاشق این مردم و این شهرستان هستیم.

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *