اولتیماتوم رییس شورای شهر بافق به رییس صندوق بازنشستگی فولاد کشور: اگر مفاد صورت جلسه به امیدنامه سنگ آهن در بورس الحاق نشود و حق مردم بافق تضییع شود اجازه نمی دهیم آب خوش از گلویتان پایین برود!


به گزارش عصر بافق؛ زنگ دوم مخالفت با ورود سنگ آهن به بورس در شرایط فعلی و عدم اجرای تعهدات، توسط سید محمد باقی زاده رییس شورای شهر بافق به صدا درآمد.
خبری طولانی که خواندن آن برای هر شهروند دلسوز بافقی که نگران آینده شهرش است الزامی می باشد.

به بن بست رسیدیم

با توجه به رسالتی که بر گردن اعضای شورای اسلامی شهر است و تعهدی که به مردم دادیم مقرر شد زمانی که به بن بست رسیدیم مسایل را به مردم اطلاع دهیم.
بنابر واقعیت هایی که در بحث شرکت سنگ آهن شاهد هستیم و کم لطفی مسوولین صندوق فولاد را می بینیم لذا باید یک سری مسایل به اطلاع مردم برسد!

پشت پرده به بورس رفتن سنگ آهن و عدم پاسخ مسوولین کشوری!

سنگ آهن در حال رفتن به فرابورس است و با اظهارات ضد و نقیض برخی همچنان برای ما مبهم است که شرکت سنگ آهن خصوصی است یا دولتی!
علی ای حال زمانی که مجموعه ای وارد بورس شد هزاران نفر صاحب اختیار می شوند و مجموعه کاملا خصوصی می شود و مسایل مثل پرداخت عوارض و … با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.
طی جلسه ای با مسوولین شهرستان نامه ای در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ خطاب به شریعتمداری وزیر کار نوشته شده و تمام خواسته ها و دغدغه شهرستان در این نامه قید شد حتی نامه ۱۶ بندی خصوصی سازی که خواسته های به حق مردم است و صورتجلسه ۱۳۹۳/۰۶/۰۹ در نامه گنجانده شد تا به امید نامه الحاق شود.
نامه ارسال و جلسات زیادی برگزار شد اما تا به امروز هیچ پاسخی به ما ندادند!

مسرور شمشیر خود را از رو بسته است!

علی رغم درخواست کتبی، تماس و پیامک های متعدد مبنی بر درخواست وقت از رییس صندوق بازنشستگی فولاد، توجهی نشد و اعضای شورا به تهران رفتند و پس از کش و قوس های فراوان جلسه تشکیل شد اما دیدیم اقای مسرور شمشیر را از رو بسته است و گفت «این مسایل ربطی به شورای شهر ندارد» که ما واکنش نشان دادیم.
دلیلی که شورای شهر به آرامی پیش می رود چون هدفش تعامل با مسوولین است و اگر تاکنون رسانه ای نشده بخاطر جلوگیری از سوء استفاده احتمالی برخی افراد بوده است.

به نام مردم به کام مسوولین!

خطاب به مسرور باید گفت: عمر مسئولیت شما چند ماه دیگر به پایان می رسد اجازه نمی دهیم کوچکترین خیانتی در حق مردم منطقه محروم بافق صورت بگیرد مردمی که تمام تشعشعات معادن را به جون خریده اند ولی بهره را افراد دیگر می برند بنابراین حق مسلم مردم که مسوولین شهر طی نامه ای تهیه و به وزیر و مسرور و مسوول بورس فرستادند باید به امید نامه الحاق شود و اگر این الحاق صورت نگیرد در واگذاری به مشکل بر می خورید متاسفانه مجموعه صندوق فولاد کوتاهی می کند و امیدواریم که تجدید نظر کنند.

رییس مالی نشد رییس هیات مدیره چطور؟!

از زمان ورود مسرور به مجموعه و پس از صدور حکم مدیرعامل سنگ آهن اقداماتی مثل تغییرات در سنگ آهن که می خواستند یک شبه معاونت مالی و بازرگانی را جدا و مدیریت مالی را به مرادی نامی که از دوستان مسرور است بسپارند و کم کم مرکز مالی را به تهران انتقال دهند تا هیچ کس از وضعیت مالی شرکت خبر نداشته باشد اما با ورود اعضای شورا و مسوولین جلوی این کار گرفته شد اما پس از آن قصد دارند مرادی رییس هیات مدیره شود ما دخالتی در انتصابات نمی کنیم اما به گونه ای باشد که هم مسوولین شهرستان در جریان باشند هم اینکه حقی از شهرستان تضییع نشود.

حضور دو بومی درهیات مدیره سنگ آهن در هاله ای از ابهام

معضل بعدی این است در صورت جلسه ۱۳۹۳/۰۶/۰۹ مقرر شد که دو نفر از اعضای هیات مدیره بومی باشند پس از یکسال پیگیری هنوز به تعهد خود عمل نکردند، یک نفر بومی معرفی شد علاوه بر اینکه اقدامی نکردند بلکه حتی وی مورد تنفر و موضع گیری آقایان قرار گرفت.

اولتیماتوم رییس شورای شهر بافق به رییس صندوق فولاد بازنشستگی کشور

اگر خواسته های به حق مردم مانند الحاق مفاد صورت جلسه به امیدنامه سنگ آهن در بورس، عضویت دو نفر بومی در هیات مدیره سنگ آهن و … محقق نشود اجازه نمی دهیم آب خوش از گلویتان پایین رود، نمی گذاریم حق مردم بافق را پایمال کنید!

کارگران سنگ آهن تبدیل وضعیت حق شماست و دیر هم شده، هوشیار باشید به بهانه تبدیل وضعیت از پشت به شما و بافق خنجر نزنند!

دوست نداشتیم روزی بیاید که همچین حرف هایی زده شود اما متاسفانه سنگ آهن به سمت و سویی پیش رفت که هر روز به بهانه هایی مانند تبدیل وضعیت، دو گونی برنج و … کارگران را مشغول می کنند اما هوشیار باشید که سرتان را شیره نمالند! بدانید که تبدیل وضعیت حق مسلم کارگرانی است که در معرض انواع و اقسام تشعشعات و بیماری ها و … قرار دارند می باشد و وظیفه آن هاست حتی دیر انجام دادند. این ها بازی است که مردم را مشغول کنند که عجب مدیر عامل و رییس صندوق فولاد عالی ولی مردم بدانند دارند از پشت خنجر می زنند.
معادن بخاطر استفاده مردم است نه مافیایی که قصد دارند به نوعی خیانت کنند به والله قسم جلو آن ها را میگیریم و اجازه خیانت به احدی را نمی دهیم. ۴ سال با آرامش پیش رفتیم و اکنون به جایی رسیدیم که رییس صندوق فولاد می گوید این مسایل به شورای شهر مربوط نیست! اتفاقا خیلی هم ربط دارد اگر خواسته مردم و مسوولین تحقق پیدا نکند نمیگذاریم به اهدافشان برسند.

در انتخابات آتی شرکت نخواهم کرد!

میدانم بعد از این مصاحبه من یک سری افراد خاص می گویند این صحبت ها به منظور تبلیغات است همینجا برای اولین بار اعلام می کنم به هیچ عنوان قصد شرکت در انتخابات شورای دور بعد را ندارم و امروز نیز برای تبلیغ نیامدم تنها میخواهم به مردم بگویم: هوشیار باشید، گول نخورید، بررسی کنید به والله دارد در حق بافق ظلم می شود.

نماینده همانگونه که حامی فلاح بود حامی مردم نیز باشد!

نماینده همانگونه که با شدت و حدت در اتاق وزیر نشست تا حکم مدیرعامل سنگ آهن را بگیرد با همان شدت در اتاق مسرور بنشیند تا نگذارند این امیدنامه ای که در حق مردم ظلم شود به بورس ارسال شود و باید مفاد درخواست مسوولین و مردم الحاق شود.

استاندار یزد نفرین مردم را به جان نخرد!

خطاب به استاندار یزد باید گفت: پایان دولت شماست اگر خدمتی کردید برگ افتخاری برای شماست اما اگر این اتفاق نیفتد سالیان سال مردم شما را نفرین خواهند کرد، زمان می گذرد و این مسوولیت ها تمام می شود، روزی را در نظر بگیریم که باید صورت خود را به خاک بگذاریم.

فاتحه سنگ آهن خوانده است اگر …

اگر مسوولین نتوانند خوراک سنگ آهن تامین کنند و از آنومالی ها به نفع شهرستان استفاده کنند سنگ آهن تا دو سال دیگر تعطیل می شود
مسوولین که امروزه دستی بر آتش دارید نگذارید این اتفاق رخ دهد.

سخن پایانی …

از نماینده و استاندار به نمایندگی از مردم بافق عاجزانه تقاضا میکنم اجازه سنگ اهن با این شرایط و به راحتی به بورس واگذار شود که اگر شد مردم و کارگران بدانید تعدیل نیرو خواهید داشت، امنیت شغلی نخواهید داشت، عوارض شهر پرداخت نخواهد شد.
باید مفاد در این امیدنامه گنجانده شود و به هیچ وجه کوتاه نمیاییم. مسوولین بدانند مردم پای کار هستند و نمیگذارند حقی ضایع شود ولی با آرامش و صبر این کار انجام شود با هرگونه اغتشاش و … مخالفم اما مسوولین مربوطه تجدید نظر کنند در غیر اینصورت جلوی واگذاری گرفته می شود.

عصر بافق: مسوولین شهرستان اعم از امام جمعه انقلابی، فرماندار، رییس شورای شهرستان، نماینده و مدیرعامل بومی سنگ آهن و … فراموش نکنید در این شرایط فعلی شما با سکوت خود در مقابل آینده شهرستان، سنگ آهن و کارگران مسوول هستید … مردم به خاطر می سپارند!!! ما از شما دعوت می کنیم رسانه و مردم را از خود بدانید صدای شما خواهیم بود …

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *