محمد رضا صباغیان که این روزها دیگر بافقیها فراموش کرده اند نماینده ای بومی چون او دارند و حتی جرات مطالبه گری را هم از او ندارند چرا که پادوهای منفعت طلب در گروهها به مطالبه گران و انتقاد کنندگان حمله کرده و برخی نیز شکایت می کنند اما در مجلس به هر موضوعی سرک می کشد و در همه مسائل اظهار نظر کرده و حتی به رئیس مجلس نیز تذکر می دهد به جز چند مورد که انتقاد داریم عملکرد قابل قبولی البته در بعد ملی داشته است اما واقعیت این است که اگر نماینده در حوزه خود ورود جدی در جهت حل مشکلات اساسی مردم نکند صداقت وی زیر سوال خواهد رفت و مردم همه اظهار نظرها و نطقهای وی را در مجلس به شوآف، مطرح کردن خود و برنامه ریزی شخصی برای آینده در نظر خواهند گرفت.
تا زمانی که رفتارهای دوگانه را از مسئولان در هر جایگاهی شاهد باشیم هیچ چیزی درست نخواهد شد و این همان حرکت منفعت طلبانه فردی، گروهی و جناحی است که نظام و کشور را به قهقرا می برد. یک بام و دو هوایی که در این منفعت طلبیها شکل می گیرد هر چند بسیار ماهرانه هم انجام شود به طرز عجیبی ریشه اعتماد مردم را در بلند مدت خواهد خشکاند.
نماینده بافق در رعایت عدالت در بین ۵ شهرستان حوزه انتخابیه اش نیز نسبت به شهرستان بافق که زادگاه اوست از آن طرف بام افتاده است. این اتفاق به تازگی به حدی در ذوق بافقیها زده که گلایه هایی در این خصوص داشته اند که البته اگر شنیده شود یا پادوهای مجیزگوی منفعت طلب خودشیرین بگذارند به گوش صباغیان برسد خوب است.
اکثر معلمان گلایه دارند که صباغیان از همین آموزش و پرورش و اینکه معلم بوده به نمایندگی مجلس رسیده و شاید بیراه هم نگویند چرا که معلمها طیف بزرگ و تاثیرگذاری در اجتماع بوده و قابل احترام مردم، تا حالا چقدر وقت گذاشته که به آموزش و پرورش بیاید یا نشستی دوستانه با معلمان داشته باشد؟ وی با عقبه فرهنگی و همسرشان هم که گفته می شود مشاورشان هست از قشر زحمتکش و فرهیخته فرهنگی بوده و آشنا با مشکلات فرهنگیان بخصوص فرهنگیان بافق، تاکنون چه قدم‌هایی در زمینه رفع مشکلات فرهنگیان، معلمین عزیز و آموزش و پرورش برداشته یا چه برنامه هایی در این زمینه داشته و دارد؟
یکی از فرهنگیان در گروهی از عدم توجه نماینده مجلس به آموزش و پرورش بافق گلایه کرده و معلمی دیگر به تبریک مشترک فرماندار و مدیر آموزش و پرورش تاخته که چه پیام تبریکی، نتیجه شورای آموزش و پرورش قول های هوایی آقای استاندار و فرماندار جهت زمین و مسکن فرهنگیان، مشکلات بیشمار معلمان حمایتی که این روزا نفسهاشون گرفته البته نه بخاطر کرونا بلکه بخاطر بی مهری برخی مسئولان و … تاکنون چه بوده است.
آقای صباغیان اول همسایه سپس خانه را برنامه کار خود قرار داده است و انگار بافق دیگر هیچ مشکلی ندارد. از وی درخواست داریم عدالت را برای شهرستان خود نیز مانند دیگر شهرستانهای حوزه انتخابیه رعایت کند.

  1. رنجبر بافقی

    سلام و درود
    فعلا نماینده جان از مسائل مهریز بیشتر خبر دارن…..

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *