از تولید و انتشار متن “با مردم روراست باشیم، پلی کلینیک یا درمانگاه؟!” حدود دو سال می گذرد. متنی که با سوالهای زیادی همراه بود که هیچ زمانی پاسخ داده نشد، در آن متن به اینکه پلی کلینیک چیست؟ درمانگاه کدام است؟ فرق بین آنها در چیست؟ و آیا ساختمان واقع در ابتدای بلوار ورودی شهر درمانگاه است یا پلی کلینیک صحبت به میان آمد، از استفاده از چارت بافق و جذب ۵ نفر نیرو و شروع به کار در مرکز استان، از #انتقال برخی تجهیزات پزشکی احتمالا بر اثر نبود همان متخصصانی که در یزد مشغول شدند و بلااستفاده ماندن این تجهیزات با وجود استفاده از بودجه بافق در تهیه این اقلام اشاره کردیم. بعدها نماینده بافق در مجلس شورای اسلامی مجوز جذب ۵ نفر را گرفت که نوشتیم از این مجوزها محافظت کنیم و سرنوشت آن نیز در هاله ای از ابهام باقی ماند.
انتقال نیروها و تجهیزات شهرستان محروم بافق به لحاظ پزشکی به مرکز استان در زمانی که این شهرستان نیاز مضاعفی به مکان، پزشک متخصص، متخصصین درمان همچنین تجهیزات بیشتری داشته و دارد چیزی شبیه استفاده یا بهتر بگوئیم سوء استفاده استان از چارت خالی ادارات شهرستان و جذب نیرو از این طریق و بکارگیری در مرکز استان، اجحاف در حق این مردم بوده که هیچ توضیح و توجیهی برای آن قابل قبول نیست.
ماه گذشته در متن “از تامین اجتماعی و دانشگاه علمی کاربردی تا #بهزیستی شهرستان بافق؟ / در شایعه #انتقال امکانات و تجهیزات بافق به مرکز استان، بهزیستی #آخرین_ایستگاه خواهد بود؟!” دوباره به این موضوع و سکوت و عدم پاسخگویی مقام مربوطه اشاره کردیم و باز هم پاسخی در کار نبود که حدس ما که انشالله اشتباه باشد.
اما سید مهدی طلایی مقدم بازدیدی از همان ساختمان ورودی شهر داشته و به مشکلات آن پرداخته اند و گفته تمام تلاش و پیگیری جهت رفع کمبودهای پلی کلینیک تامین اجتماعی بافق را بکار می گیریم. امیدواریم در این بازدیدها در رابطه با این موارد و ابهام ها که کسی هم پاسخگو نبوده نیز صحبت به میان بیاید و شفاف سازی لازم که سوال مردم هست نیز صورت گیرد که به واقع تلاشهای ما از محل جذب منابع و اخذ مجوزهای شهرستان در جای دیگری استفاده نگردد، البته ما بخیل نیستیم ولی زمانی که شهرستان بافق کمبودی نداشته باشد. و اینکه اگر آن موارد استفاده از چارت پلی کلینیک بافق در استان و انتقال تجهیزات واقعیت باشد با این رویه هر چه کمک از منابع شهرستان صورت بگیرد نیز مشکلات و کمبودها مرتفع نخواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *