رضا فلاح مبارکه تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری را سبب ایجاد امنیت و احقاق حقوق آنان دانست و افزود: طی قرارداد شرکت سنگ آهن با فرد طرح طبقه بندی برای آن نیز پیاده می شود که این امر با تشکیل کارگروهی به منظور بررسی و امتیازدهی به آنان بر اساس اولویت انجام می گیرد.

به گزارش عصر بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری به قرارداد معین گفت: طی سالهای گذشته با بازنشستگی نیروهای رسمی،روزمزد دائم و بازخریدی آنان سازمان با کمبود نیرو مواجه شد که برای جبران آن قراردادی با شرکت های پیمانکاری منعقد شد و در ۱۰ سال گذشته این روال ادامه داشته و اکنون وضعیت به گونه ای است که ۶۰ درصد نیروهای شرکت پیمانکار تامین نیرو هستند و از سویی با رفتن افراد مشاغل مهمی را داشته ایم  که نمی توان به نیروهای پیمانکار سپرد و این امر لزوم به تبدیل  وضعیت نیروهای پیمانکار بوده است که طی قرارداد با شرکت سنگ آهن این مسئولیت به آنان واگذار شود.

وی با اشاره به سپردن مشاغل بالا به نیروهای پیمانکاری به دلیل کمبود نیرو بیان کرد: اگر تا دیروز تمرکز بر روی نیروهای سطح پایین بوده است اما به مرور زمان مشاغل بالاتری حتی در رده های مدیر ،سرپرست، رئیس قسمت، کارشناس مسئول به نیروهای پیمانکاری داده ایم که به لحاظ سازمانی درست نبوده اما به دلیل کمبود نیرو مجبور به انجام آن شدیم.

فلاح مبارکه تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری را سبب ایجاد امنیت و احقاق حقوق آنان دانست و افزود: اکنون طی قرارداد شرکت سنگ آهن با فرد طرح طبقه بندی برای آنان نیز پیاده می شود.

وی با بیان اینکه این امر با اولویت و تشکیل کارگروهی به منظور بررسی و امتیازدهی به افراد انجام می گیرد،گفت: کارگروه لیست امتیازاتی را برای فرد در نظر گرفته است که این امتیازات به دو دسته ایجابی و سلبی تقسیم شده است که در ایجابی فرد زودتر در اولویت قرار می گیرد و در سلبی با دریافت امتیاز منفی در انتهای لیست قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن ادامه داد: در این امتیازدهی سابقه فرد، محل کار شاغل معدنی ،تولید و فنی اولویت اول، ، ایثارگری، ساعت حضور در کلاسهای آموزش، نظر سرپرست و مافوق فرد مورد توجه قرار می گیرد .

وی امتیازات منفی را نیز شامل غیبت فرد، محکومیت در دادگاه و کمیته انضباطی، عدم انضباط اجتماعی، اعتیاد، سوءسابقه و… عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *