قانون و شرایط جدید طلاق توافقی:

زوجین متقاضی طلاق می بایست مراحل جدیدی را جهت پیگیری درخواست خود طی نمایند:
همانطور که می دانید تا قبل از این زوجین یا وکلای ایشان برای ثبت دادخواست طلاق توافقی به دفاتر خدمات قضایی مراجعه می کردند و دادخواست خود را ثبت می کردند. ولی از مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱ مطابق بخشنامه مربوطه خطاب به مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، دفتر های مذکور مجاز به ثبت دادخواست بدون داشتن گواهی مرکز غربالگری یا مشاوره خانواده نیستند. اصطلاحا به آن «گواهی عدم انصراف از طلاق» گفته می شود.

پس در شهرستان بافق از مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱ برای زوجین متقاضی طلاق توافقی، ثبت نام در سایت http://www.zaman.behzisti.net مربوط به سازمان بهزیستی با همکاری قوه قضاییه امکان پذیر شده است.
سامانه تصمیم جهت نوبت دهی اینترنتی درخواست طلاق توافقی، طلاق یکطرفه به درخواست زوج و یا زوجه توسط سازمان بهزیستی کشور راه اندازی شده است.زوجین متقاضی می بایست با مراجعه به سامانه مذکور درخواست خود را ثبت و نوبت جلسه مشاوره را دریافت نمایند.در شهرستان بافق مرکز مشاوره عمومی ژرفا جهت ارائه خدمات به زوجین متقاضیان طلاق اختصاص یافته .و پس از ثبت نام نوبت جلسه مشاوره توسط مرکز به زوجین اطلاع رسانی خواهد شد و پس از طی مراحل مربوطه در پایان نامه مبنی بر اقدامات صورت گرفته بصورت سیستمی به دفتر خدمات قضایی شهرستان بافق ارسال و پس از روئیت توسط دفتر خدمات قضایی نامه نهایی به زوجین تقدیم خواهد شد و سایر مراحل دادگاهی پس از اخذ نامه طی خواهد شد .
» آدرس سامانه نوبت دهی طلاق:
http://www.zaman.behzisti
» آدرس مرکز مشاوره عمومی ژرفا: بافق .بلوار امام خمینی (ره).کوچه روبرو بانک مسکن
» شماره تلفن پاسخگو : ۳۲۴۲۱۸۲۵
و شماره همراه ۰۹۹۱۸۱۷۶۰۱۸

روابط عمومی بهزیستی بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *