هفته نامه افق کویر اولین رسانه مکتوب بافق که ۲۲ سال پیش زمانی شروع به کار کرد که در شهرستان خیلی خبری از رسانه، خبرنگار و کار خبری نبود. از تیم اولیه ای که با عشق به شهرستان، منافع مردم و پیگیری مشکلات بافق شروع به کار کرد در حال حاضر به جز صاحب امتیاز و مدیر مسئول، دکتر حسین تشکری بافقی کسی نمانده، بقیه آمدند و آموختند، مطالبه گر و نسبت به مسائل شهرستان بیدار شده یا در رسانه ای دیگر مشغول به کار شدند ولی همگی بعدها در شرایط سیاسی شهرستان تاثیرگذار بودند.
ناگفته پیداست که اولین ها همیشه انسانهای جسور و ریسک پذیری هستند و به ازای همین جسارت، شجاعت و عشق همواره اولین ها هزینه های زیادی را در مسیری که هم باید بسازند و هم در آن حرکت کنند پرداخت می کنند. نه اینکه ریزشهای رسانه ها همگی به خاطر فشار زیاد همین هزینه ها صورت بگیرد نه ولی بی تاثیر هم نیست. البته عده ای تغییر می کنند، عده ای سنگر عوض می کنند یا در رسانه ای دیگر مشغول به کار می شوند و این جاها معمولا توسط جوانترها و تازه نفسها پر می شود.
در همه این فراز و نشیبها طی بیش از دو دهه سنگر افق کویر بافق هر روز مستحکم تر از گذشته شده و پایدارتر به کار خود ادامه داده، با کار حرفه ای از پس هزینه های خود برآمده، حتی اشتغال ایجاد کرده و بسان مدرسه و دانشگاهی خبرنگار، نویسنده، منتقد و مطالبه گر برای شهرستان تربیت کرده است. همواره در آمار خبریهای مکتوب، سایت و فضای مجازی شهرستان و خبرنگار باعث افتخار و غرور بافقیها بوده است.
انشالله این طول عمر ۲۲ ساله، سالها و سالها ادامه پیدا کند و مردم و شهرستان از آن و برکاتش منتفع شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *