- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

تجمع و اعتراض معلمین حمایتی استان یزد در محل دفتر صباغیان/ درخواست حمایت ۸۰۰ معلم خرید خدمات استان از مسوولان

نماینده معلمان حمایتی استان یزد گفت: پس از هفت سال خدمت، ۸۰۰ معلم خرید خدمات استان نیازمند کمک و حمایت مسوولان هستند.

به گزارش عصر بافق؛ حسینی نماینده معلمان حمایتی استان یزد در تجمع معلمان خرید خدمات در محل دفتر صباغیان گفت: در سال ۹۳ آموزش و پرورش نیروهایی با آزمون ورودی گزینش کرد و این معلمان در هفت سال به نظام آموزش و پرورش خدمت کردند.

او با بیان اینکه در این چند سال ناملایمتی هایی از جمله حقوق اندک، بیمه ناقص و معوقات حقوق تجربه کردند، افزود: سال به سال شرایط معلمان بدتر شده و هیچ یک از وعده های مسوولان تحقق نیافته است.

نماینده معلمان حمایتی استان یزد تصریح کرد: در سال گذشته صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طرحی به مجلس ارائه داد اما در همین زمان شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه ای مبنی بر استخدام معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم شهید رجایی و ماده ۲۸ صادر کرد.

حسینی ادامه داد: طی پیگیری های صورت گرفته با مسوولان از جمله رهبر معظم انقلاب قرار شد تا این طرح فقط مشمول معلمانی شود که از آذر ۹۹ به بدنه آموزش وارد شدند و معلمان قبلی از این قائده اسثنتا هستند.

او با بیان اینکه طبق پیگیری های صورت گرفته طرح صباغیان مجددا در کمیسیون آموزش مطرح شد، گفت: امیدواریم این طرح به ۸۰۰ معلم خرید خدمات استان و ۱۶ هزار معلم خرید خدمات کشور کمک کند.

حسینی هدف از تجمع معلمان خرید خدمات استان مقابل دفتر صباغیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را درخواست کمک از وی و انتخاب دو نفر از نمایندگان معلمان خرید خدمات به عنوان مشاور در کمیته آموزش و پرورش کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد و افزود: این حضور به منزله مخالفت با صباغیان نیست.

مخالف با طرح حقوق ۲۲ روزه و بیمه ۳۰ روزه و عدم اجرای شیوا نامه وزراتی به همت مسوولان استانی از دیگر مشکلات خرید خدمات استان بود.

خبر: رجبی