- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

آیا در آینده نزدیک سهامداران جزء شرکت کاشی زمرد بافق خبرخوشی بابت سود می شنوند؟

پیامهایی داشتیم از یکی از همشهریان سهامدار در شرکت کاشی زمرد بافق که ما را واداشت تا درخواستی دوباره از مسئولان برای حل مشکلات این کارخانه داشته باشیم. مشکل فولاد میبد که تعداد زیادی از میبدیها در آن سهامدار بودند با ورود قوه قضائیه و پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تقریبا حل شده، در بافق اما توقع ورود دادستان به مقوله واگذاری ها و خصوصی سازی در شرکتهای معدنی، نحوه واگذاریها و عدم اجرای تعهدات سرمایه گذاران و بهره برداران، شرکتهای سنگ آهن مرکزی ایران بافق، شرکت فسفات، معدن کوشک و نحوه واگذاری فولاد ابویی، تعهدات انجام نشده آن طی سالها و غیرو وجود داشته و دارد ولی به هر دلیلی تاکنون این اتفاق نیفتاده شاید هم جزء وظایفشان نیست یا چراغ خاموش ورود کرده اند و مشکلی نبوده است یا در حال پیگیری برای ورود هستند.
علی ایحال در خصوص کارخانه کاشی زمرد بافق که تعداد زیادی از مردم بافق سالها قبل با تشویق مسئولان وقت شهرستان و معتمدین محلی نسبت به خرید بخش زیادی از سهام آن اقدام کردند و از بدو تاسیس تاکنون سودی به سهامداران پرداخت نشده که هیچ، این کارخانه در شرایط سخت و بدهکاری دست و پنجه نرم می کند. مدتی قبل دادستان برای حل معضلات تنها کارخانه کاشی بافق و معرفی به ستاد اقتصاد مقاومتی استان ورود کرده و بارقه امیدی در دل سهامداران جرقه زد اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم نتایج قابل ملاحظه ای در برداشته یا خیر؟ خلاصه و مفید سهامداران زمرد بافق که اکثرا بافقی بوده و برای خرید سهام این کارخانه که تبلیغات زیادی در زمان پذیره نویسی از اشتغال، رونق منطقه و سود آن صورت گرفت زمین و طلا فروختند و پس اندازه های خود را در این شرکت سهام خریدند همچنان منتظر هستند تا از این محل نفعی داشته باشند.
بسیاری از مردم این مسائل و مشکلات را که شاید خیلی به دولت هم ربط پیدا نکند بیشتر از چشم مسئولان و قوانین می دانند و توقع کمک از سوی مسئولان دارند. آیا در اینده نزدیک سهامداران جزء شرکت کاشی زمرد بافق خبرخوشی بابت دریافت سود می شنوند؟