- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

اعلام برنامه های برزگداشت دهه بصیرت در شهرستان بافق

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق مهمترین برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه بصیرت و میثاق با ولایت را در بافق اعلام کرد.

به کزارش عصر بافق؛ سید علیرضا سلیمانی بافقی با اشاره به برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت اظهار داشت: ۹ الی ۱۹ دی ماه به عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت نام‌گذاری‌ شده است که آغازین روز این دهه بسیار برای انقلاب اسلامی مهم است و چرایی پیدایش این روز را باید در سابقه فتنه‌گری دشمنان علیه جمهوری اسلامی و مردم و تلاش‌هایی که برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی انجام دادند و همچنین سابقه حضور مردم برای دفع فتنه‌ها جست و جو کرد.

وی با اشاره به گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه گفت: دهه بصیرت با توجه به سالروز حماسه ۹دی، سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهادت دکتر فخری‌زاده و سالگرد حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد و قیام ۱۹دی مردم قم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و لازم است تا با شکوه هر چه بیشتر بویژه در فضای مجازی و در سطح شهرستان برگزار شود.

رئیس ستاد دهه بصیرت شهرستان بافق گفت: شعار محوری این دهه «بصیرت فاطمیه، ولایت‌مداری و مقاومت علوی» است و برنامه‌های مختلف نمادین در سطح شهرستان با توجه به شیوع کرونا بیشتر در سطح فضای مجازی برگزار می‌شود.

سلیمانی افزود : نشست های بصیرت افزایی و روشنگری با محوریت این ایام، سخنرانی روحانیون در مساجد در هنگام اقامه نماز جماعت، مسابقه کتاب خوانی و پیامکی، استفاده از فضای مجازی در جهت تبیین برنامه و گرامیداشت این ایام و تبلیغات محیطی در سطح شهر و ادارات، تهیه کلیپ و انتشار مقاله جهت تبیین این ایام از جمله برنامه هایی می باشد که در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی تشریح کرد: ایام الله ۹ دی نتیجه بیداری امت اسلامی در جهت تدوام و حفظ شعار انقلاب اسلامی است که این روز به عنوان حماسه ماندگار و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.