پروسه هوا کردن پست بخشداری شهرستان و دست دست کردن و بلاتکلیف نگه داشتن این جایگاه حساس آن هم در آخرین ماههای دولت تدبیر و امید کمی سوال برانگیز است. داوود پورامینی می توانست تا پایان این دولت بماند، بخشدار جدید می توانست در ماههای آخری که پورامینی در سمت بخشداری مشغول به کار بود انتخاب شود، پورامینی می توانست بماند تا بخشدار جدید انتخاب شود، از همه اینها گذشته رئیس جمهور که نمی خواهیم انتخاب کنید بخشدار بافق قرار است انتخاب شود در یک روز می توان بخشدار جدید را به عنوان سرپرست معرفی و بعدا نسبت به بقیه امور اقدام کرد.
البته این چند ماه باقیمانده قطعا برای بخشداری که برچسب جناحی متمایل به اصلاح طلب داشته باشد چندان مساعد نیست و به نفع شهرستان و منافع مردم هم نیست که بخشدار شهرستان از الان به انتخابات و نتیجه آن فکر کند یا فکر و ذکرش آینده مبهم جایگاهش باشد. بهتر است دلسوزان شهرستان در این مقوله جناحی عمل نکنند و با در نظر گرفتن منافع شهرستان شخصی فرا جناحی یا اصول گرا را برای این سمت پیشنهاد داده و حمایت کنند تا بخشدار دغدغه ۶ ماه دیگر را نداشته باشد و لااقل برای چند سالی بتواند خدمت کند.
نکته مهمتر اینکه چه کسی انتخاب شده و این مسئولیت را به عهده خواهد گرفت بلاتکلیفی است، به مسئولان دلسوز شهرستان سفارش می کنیم که مواظب شاه و وزیرهای رفتنی باشید، از ما گفتن بود، آخرین مورد از بلاتکلیفی یک جایگاه در زمان فرماندار غیربومی غیر ساکن موقت، آبستن شدن مالکیت چاه گز و عوارض فروش دو درصد آن بود. شهرستان، مسئولان و مردم بافق چند بار از یک سوراخ گزیده می شوند؟!

  1. ناشناس

    احسنت بسیاررر عااالی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *