- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

خبر خوب بعد از ریاست دکتر فتاحی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق

همانطور که همه در جریان هستند رشد بی رویه واحدهای دانشگاهی اعم از دولتی، آزاد، پیام نور، فنی و حرفه ای و علمی کاربردی در سالهای نه چندان دور باعث شد که این واحدها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق به دلیل کم شدن تعداد ورودی، شاهد دوران رکود باشند. بعد از ریاست دکتر جواد تشکری، مدیریت دو غیر بومی طی سالها بر این واحد دانشگاهی به این رکود دامن زده و به آن شدت بیشتری بخشید. چرا که رئیس دانشگاه برای گذر از این بحران باید برنامه می داشت، نسبت به اخذ رشته های جدید اقدام می کرد و در هر صورت از انفعالی که بر این واحد حاکم بود خارج می شد که نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه هر روز بر اثر مشکلات مالی شاهد اضمحلال بیشتر این دانشگاه بودیم.
بعد از سالها سکون با انتصاب دکتر عباس فتاحی بافقی هر چند شرایط سخت بوده اما شاهد بودیم که فتاحی در راستای پویایی بیشتر دانشگاه، درآمد زایی، حفظ اشتغال ایجاد شده کارهای خوبی صورت داده و در سال جاری نیز که خبر افزایش ۲۰ درصدی جذب دانشجو در این دانشگاه خبری مسرت بخشی بود که نشان از گذر دانشگاه از شرایط بد گذشته دارد.
ناگفته نماند که تغییرات در هیات امنای این دانشگاه و بعد از حضور فتاحی در این سمت، استفاده از تجربیات و وزن دکتر تشکری، بنیان گذار این واحد دانشگاهی، حضور امام جمعه شهرستان همچنین مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در ترکیب هیات امنای دانشگاه باعث اتفاقات خوبی شده است که انشالله ادامه داشته باشد.
شورای سردبیری عصر بافق