طرح اقدام ملی که قرار بود قیمتهای زمین و مسکن را بشکند و به کمک جوانان و زوجهای عزیزی که توان خرید و ساخت مسکن را ندارند و زمین و ملکی به نامشان نیست و از بودجه، وام، امکانات و زمین دولتی استفاده نکرده اند بشتابد بسیار زمانبر شده و احساس می شود که پشت طولانی شدن این امر موضوع خاصی است.
پیامی داشتیم از یک شهروند و جوان بافقی و گلگی نسبت به عدم تحویل زمین و اینکه سیر صعودی قیمتهای مصالح و هزینه های ساخت و تجهیز مسکن در شرایط فعلی هر چه می گذرد فشار بیشتری را به جوانان و زوجهای ثبت نام کرده در این طرح وارد خواهد کرد.
“سلام می خواستم بگم در مورد طرح مسکن ملی اگر میتونید پیگیر باشید، بعد از چند ماه گلنگ زنی هنوز زمینی تحویل شخص داده نشده است و هر روز قیمت مصالح ساختمانی بالاتر میره، این به ضرر دوستانی که اسم نوشتن هست. سال گذشته اولین درخواست فکر کنم آذر ۹۸ بود که اسفند ۹۸ شرایطمون تایید شد. تا آخر مرداد ۹۹ گفتن باید واریز وجه داشته باشین به حساب بانک مسکن که برامون باز کردن ۶۰ میلیون تومان واریز کردیم. بنیاد مسکن بافق قرار بود واگذار کنه، طرح شهریور ماه آقای استاندار کلنگش را زدن، آبان ماه تماس گرفتن برای تکمیل مجدد مدارک و تخصیص پروژه که هنوز خبری نشده است”
مسئولان مربوطه یا ساخت و ساز را شروع کنید یا اگر قرار است زمین را برای ساخت به صاحب ملک تحویل دهید زودتر این کار انجام شود و اگر بحث آماده سازی، بلوک گذاری، برق و آب و تامین زیرساختهای لازم است یا هرگونه مشکل دیگری در این زمینه وجود دارد به این عزیزان اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *