مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در دیدار با فرماندار بافق از اجرای عملیات آبرسانی به چهار روستای شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش عصر بافق؛ اصغر ریاضتی با اشاره به اجرای پروژه فاضلاب شهری که توسط شرکت سنگ آهن مرکزی در حال اجرا می باشد، گفت: برای راه اندازی تصفیه خانه این پروژه نیاز به اتصال مشترکین به فاضلاب شهری می باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: عملیات پروژه نصب سیفون فاضلاب شهری بافق تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد پروژه دیگر آبفا را ساخت مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی شهر بافق عنوان کرد و یاد آور شد: این پروژه در حال حاضر ۵۲درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با پیگیری صورت گرفته امیدواریم تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری برسد و وارد مدار شود.

به گفته ریاضتی طرح تامین آب آشامیدنی به مجتمع قطرم تا کنون بیش از ۶۶ میلیارد ریال هزینه شده که با پیشرفت ۹۵ درصدی تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

وی در پایان به پروژه تامین آب آشامیدنی مجتمع شیطوراشاره کرد و خاطر نشان کرد: قرارداد خرید لوله های این طرح به طول ۱۴ کیلومتر در حال انعقاد می باشد و تا پایان سه ماهه اول سال ۱۴۰۰عملیات پروژه تکمیل مشترکین این پروژه به اتمام خواهد رسید.
سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق نیز در این نشست با اشاره به مشکلات آب شرب روستاهای خوسف و بشکان، گفت: به منظور پایداری آب شرب روستاهای مذکور درخصوص هزینه های این طرح مساعدت لازم صورت خواهد گرفت.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *