پیشرو بودن دفتر خبر بافق و خبر جوانه ها در کشور مغفول مانده اما قدردان شما هستیم.
⁦✍️⁩کمی به داشته هایمان افتخار کنیم؛ تحریریه عصر بافق همواره سعی کرده رویه ای انتقادی به دور از چاپلوسی داشته باشد اما باید بپذیریم رسالت رسانه هر چند رسیدگی به مشکلات مردم، واکاوی آن و ارائه طریق و راه حل در حد توان در راستای تامین هر چه بیشتر منافع مردم است باید گاه و بیگاه نیز به نقاط قوت نیز اشاره ای داشته باشد تا اگر انتقادی صورت می گیرد تشویق موارد درست نیز باعث دلگرمی بیشتر و تقویت مسیر پیش رو باشد که آن نیز در واقع منافعش به مردم خواهد رسید.
ذات و طبیعت انسان و اجتماع به نحوی است که داشته ها را ندید می گیرد و زمانی به اهمیت آن و تاثیر بسزایی که در امور داشته پی می برد که آن را از دست داده باشد درست مانند آن گوهری که از بس بوده عادی شده و طبیعی به نظر می رسد زمانی دست به دامان عملکرد رو به رشد گذشته آن می شویم که درخشندگی آن رو به تاریکی و کم فروغی و اثرش رو به افول باشد.
باشگاه خبرنگاران جوانه های شهرستان زیر مجموعه دفتر خبر صدا و سیما در بافق فعالیت دارد این روزها خوب درخشیده و اسم بافق را در استان و کشور پرآوازه کرده است. گرفتن آنتن صدا و سیما آن هم به صورت ارتباط تصویری در استان و کشور کاری نیست که به این راحتی ها در دسترس باشد و این امر خوب طی سالها تلاش، ممارست، آموزش مستمر، تهیه تجهیزات به روز و پیگیری اتفاق افتاده که می توان آن را جزو دستاوردهای بزرگ دفتر خبر شهرستان در سالهای اخیر قلمداد کرد و به آن افتخار نمود.
حوزه ی کاری اخبار جوانه ها با داشتن خبرنگار های افتخاری زیادی در کل کشور مربوط به اتفاقات داخل شهری، استانی یا حتی کشوری و جهانی در رده ی کودک و نوجوان است. معرفی نوجوانان موفق کشور،بالا بردن سطح علمی جوانان و نوجوانان، جذب نونهالان و نوجوانان علاقه مند به خبرنگاری و مطرح کردن آنها در سطح کشوری، در اختیار گذاشتن تجهیزات و امکانات دفتر خبر، برگزاری دوره های تخصصی، راهنمایی برای آشنایی بیشتر با حیطه خبر و خبرنگاری و … از جمله کارهای مهم، اساسی و زیربنایی است که برای علاقه مندان صورت می گیرد. نتیجه این امور نیز داشتن آمار بالا و بازدید فراوان اخبار و گزارشها به دلیل جذابیت آنها، تنوع و اضافه کردن بخشهای جذاب خبری چه در بین بزرگسالان و چه نوجوانان می باشد.
نکته جالب توجه اینکه دفتر خبر ردیف اعتباری خاصی ندارد و بیشتر افتخاری و با همراهی مسئولان و خیرین شهرستان و زیر نظر صدا و سیمای مرکز یزد اداره شده و خبرنگار ها همگی افتخاری کار می کنند و هر چه هست تعلق آنان به شهرسان بافق و معرفی دیار نخل و آفتاب است.
ناگفته نماند که امیر عباس خدامی در بخش تدوین و تصویر، محمد فتوحی و خانم حسینی در بخش مشاوره و سناریو در کنار امیر عباس نارگانی مسئول باشگاه خبرنگاران جوانه ها در حال فعالیت در این باشگاه هستند.
در کنار این فعالیت نیز باشگاه خبرنگاران جوان، رادیو اینترنتی، تلویزیون مجازی و تیم مستند و فضای مجازی دفتر خبر اخیرا فعالیت های چشمگیری داشته است.
قدردان شما هستیم.
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *