پیامهایی از ورزشکاران بافقی در رشته های مختلف ورزشی در قالب گلگی از مسئولان ورزش شهرستان و باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق در خصوص اهمیت ندادن به برخی رشته های ورزشی داشته ایم که به عنوان نمونه می توان به “همه ورزش در فوتبال خلاصه نمی شود” یا “چرا همانطور که به فوتبال آقایان و هندبال بانوان اهمیت داده می شود به دیگر رشته های ورزشی رسیدگی نمی شود” اشاره کرد. از این پیامها بوی تبعیض می آید و اینکه در ادوار مختلف اداره ورزش و جوانان یا باشگاه آهن بنا به دلایلی در برخی رشته های ورزشی بیش از حد هزینه کرده و دیگر رشته ها مغفول مانده است.
اما پیامی متفاوت از یکی از اعضای تیم فوتسال بانوان بافق: “تیم فوتسال بانوان هیچ حمایتی نمی شود، بچه ها با جون و دل تمرین می کنند. با وجود این همه سالن خوب در بافق ما باید در سالن … تمرین کنیم. شش سال هست داریم تمرین می کنیم و در صورت حمایت چیزی از بچه های هندبال شهرستان کم نداریم و فقط به حامی نیاز داریم. در این سالها حتی با یک لباس در حال تمرین بوده و به خاطر عشقمان به ورزش و فوتسال حرفی نمی‌زنیم. تاکنون مربی حرفه ای و کشوری نداشتیم و شده برای تمرین با هزینه شخصی به یزد نیز رفته ایم. اگر حمایت باشد همه رشته ها در بافق می توانند بهترین باشند.
لازم به ذکر است تیم فوتسال بانوان شهید اکبریان در حال حاضر در بافق شامل ۱۳ نفر ورزشکار در این رشته جذاب ورزشی با مربی گری خانم اکبریان در حال تمرین هستند.
قابل توجه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق، ورزش دوستان، پیشکسوتان عرصه ورزش، شرکتهای دوستدار سلامتی و ورزش و خیرین ورزشی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *