یکی از موضوعات مهمی که سالها البته در حد خودش جلوی تربیت نیروی انسانی کارکشته را در فرمانداری و ادارات شهرستان گرفته و به عدم رشد با ظرفیت کامل منابع انسانی بافق دامن زده ماموریت نیروهای معادن به ادارات بافق بوده و خواهد بود و تا زمانی که این رویه غلط ادامه داشته باشد و اصلاح نشود شهرستان از این محل آسیب خواهد دید.
انتقال سید ابراهیم حسینی از سنگ آهن به عنوان مامور به بخشداری، برگشت وی بعد از چند سال فعالیت به سنگ آهن، جذب رحمت الله شریعتی و حسن امیرزاده به عنوان مامور از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در استانداری و برگشت هر دو نفر به بافق، جذب مدیر سابق روابط عمومی فرمانداری، علی حسن پور از طریق نیروی مامور مجتمع فلات مرکزی ایران در گذشته، برگشت وی به فلات و جذب سعید تشکری، مدیر بعدی از طریق نیروی مامور از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق، جابجایی تشکری پس از سالها کار در این پست و در وزارت کشور به سنگ آهن و برگشت دوباره علی حسن پور به سمت قبلی خود و با عنوان مامور از فلات مرکزی، انتقال محمد رضا فتاحی به عنوان مامور از هلال احمر به بخشداری، برگشت وی به هلال احمر البته تحت عنوان معاون هلال احمر استان و دوباره انتقال به سمت رئیس هلال احمر شهرستان، استفاده از خدمات و ماموریت اصغر آقابابایی به عنوان روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان و بعد از چند سال برگشت وی به مجتمع فلات مرکزی و در حال حاضر استفاده از نیروی مامور سنگ آهن در همان پست، انتقال داود پورامینی از شهرداری به بخشداری و برگشت وی بعد از چند سال به شهرداری، انتقال خانم رنجبر از اداره راه و شهرسازی به نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق، فعالیت کارگران به عنوان کارشناس این اداره مامور از طرف سنگ آهن و بعد از سالها فعالیت در آن اداره برگشت به شرکت سنگ آهن، مراد دشتی از سنگ آهن به فرمانداری و برگشت به سنگ آهن به تازگی، خانم مراد علیزاده از فلات مرکزی به فرمانداری، خانم کارگران از سنگ آهن به فرمانداری، فتاحی از سنگ آهن به محیط زیست و برگشت به سنگ آهن و اگر در ذهنمان جستجو کنیم موارد دیگری نیز از این دست خواهیم یافت.
سوال این است که چرا نیروهای ادارات بافق باید از چارت تعریف شده آنها کمتر باشد تا مجبور به استفاده از نیروی معادن به صورت مامور شوند؟ چرا این موارد در استخدام های جدید دیده نشده و جبران نمی شود؟ چرا چارت فرمانداری و ادارات بافق باید توسط افراد دیگری پر شود تا شهرستان در این زمینه مشکل داشته و مجبور به استفاده از نیروهای مامور گردد؟ جابجایی نیرو از معادن برای چند سال، هزینه و پرورش نیرو در شرایط جدید و دوباره برگشت به معدن چه معنایی جز اتلاف منابع انسانی و عدم تربیت نیروی کارکشته ای که بتواند در آینده سکان فرمانداری و ادارات بافق را در دست بگیرد می تواند داشته باشد؟ چرا نه فرمانداری و نه هیچ‌ اداره دیگری حاضر به شفاف سازی تعداد نیروهایی که باید داشته باشد و تعداد نیرویی که در حال حاضر دارد نیست؟ برای حل این معضل یا باید نسبت به جذب نیروی جدید اقدام شود یا جابجایی قطعی درست مانند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعلی که از وزارت آموزش و پرورش به وزارت فرهنگ و ارشاد منتقل شد صورت گیرد و یکبار برای همیشه باید به این روال غلط پایان داد.

  1. ناشناس

    متاسفانه به موضوع مهمی اشاره کردید که بعضا بعد از بررسی عملکرد چندسالشون در دولت بعد مردم میفهمند چه گندی زده فلانی و فلانی ها؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
    الان به به و چه چه میکنند که فلان کار کردیم و….بعد کاشی عمل میاد که بر و خورد و….به شهر و آینده شهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *