مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق فرصت ثبت نام در سامانه سجام را تا ۱۰ دی ماه عنوان و تصریح کرد: این بهترین فرصت برای پرسنل شرکت است تا در عرضه اولیه سهامدار شوند و اگر تا زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی اقدام نکند دیگر نمی تواند سهامدار باشد .

به گزارش عصر بافق، رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن صبح امروز به همراه حیدری پور معاون فنی، نوابی معاون تولید، رضایی حراست و فخری بافقی مدیر روابط عمومی به مناسبت روز ملی حمل و نقل با پرسنل حمل و نقل شرکت دیدار و ضمن تبریک این روز با اهداء شاخه گل از خدمات آنان تجلیل کردند.

احمد زکی زاده مدیر پشتیانی حمل ونقل شرکت ضمن تشکر از حضور مدیر مدیرعامل شرکت در جمع پرسنل این واحد و  گرامیداشت ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل و بیان علت نامگذاری این روز گفت: از نظر اقتصادی حمل و نقل یک صنعت بزرگ نه تنها در کشور بلکه دنیا محسوب می شود که با مدیریت صحیح و کارآمد می توان در رشد و شکوفایی اقتصاد هر کشوری گام بر داشت.

وی با بیان اینکه صنعت حمل و نقل می تواند جایگزین درآمدهای نفتی باشد، امیدوار شد با دیدگاه مثبت مدیرعامل شرکت و اتوبوس ها و تجهیزات خریداری شده بتوان در جهت رفاه و خدمات رسانی بهتر به پرسنل و رشد و شکوفایی اقتصاد شرکت گام بر داشت.

سپس مدیرعامل شرکت با تبریک روز ملی حمل و نقل و اظهار خرسندی از حضور در جمع پرسنل این واحد گفت: زمانی که مدیریت این مجموعه را عهده دار شدم ناوگان فرسوده ای در این قسمت وجود داشت و با پشتیبانی و همفکری بسیار خوب مدیر پشتیانی حمل و نقل شرکت اقدام به نوسازی این ناوگان کردیم و این برنامه ادامه خواهد داشت تا این مجموعه بتواند خدمات بهتری به پرسنل شرکت ارائه دهد.

فلاح در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تغییراتی که در شرکت سنگ آهن به وجود آمده و به زودی وارد بورس خواهد شد، تاکید کرد:  این بهترین فرصت برای پرسنل شرکت است تا در عرضه اولیه سهامدار شوند.

وی فرصت ثبت نام را تا ۱۰ دی ماه عنوان و تصریح کرد:  اگر پرسنل شرکت  تا زمان اعلام شده نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی اقدام نکند دیگر نمی تواند سهامدار باشد .

مدیر عامل سنگ آهن با بیان اینکه بازنشستگان شرکت سنگ آهن  نیز در صورت تمایل می توانند در عرضه اولیه، سهامدار شرکت شوند، افزود: بازنشستگان نیز می توانند از این موقعیت بسیار خوب استفاده کنند. پیش بینی ما این است که این سهام رشد بالایی خواهد داشت و توصیه می شود این موضوع به همه پرسنل اطلاع رسانی شود.

فلاح در پایان سخنان خود اعلام کرد: خبرهای خوبی برای نیروهای پیمانکار شرکت داریم که تا پایان سال اعلام خواهیم کرد. ما به فکر همه پرسنل مجموعه سنگ آهن هستیم و در راستای رفاه آنان عمل خواهیم کرد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *