رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق: از اسفند سال گذشته تا کنون ۸۳۴ نفر در بافق به کرونا مبتلا شدند.
به گزارش عصر بافق؛ مسعود دانشی در شبکه رادیویی جوان گفت: از ابتدای شیوع کرونا در اسفند سال گذشته تا کنون هزار و ۵۴۵ نمونه گیری سرپایی و ۴۱۹ مورد نمونه گیری بستری انجام شده که از این تعداد تست ۸۳۴ نفر مثبت بود‌ که ۷۵ درصد سرپایی درمان و مابقی بستری شدند.
وی ضمن تشکر از کادر درمان شهرستان بیان داشت: تا کنون حدود ۸۰ نفر از کادر درمان به بیماری کرونا مبتلا شدند.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق با اشاره به اینکه در هفته های اخیر بافق از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی رتبه اول را در بین شهرستان های استان یزد کسب کرد اظهار امیدواری کرد: چنانچه شهروندان به همین روال ادامه دهند بزودی از وضعیت نارنجی به زرد تغییر وضعیت می دهیم.
دانشی تصریح کرد: با پیگیری فرماندار و مدیرعامل سنگ آهن یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش بیست میلیارد ریال خریداری و مشکل اکسیژن برطرف شد.
وی افزود: چند دستگاه تنفس مصنوعی نیز از دانشگاه علوم پزشکی و شرکت های تابع اهدا شد همچنین تخت های بخش ای سیو از سه عدد به ۹ عدد افزایش یافت.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق در پایان گفت: در حال حاضر کمبود خاصی در بخش درمان نداریم و اصلی ترین مشکل ما خستگی کادر درمان است با توجه به اینکه شب یلدا در پیش رو می باشد از مردم تقاضا داریم همچنان پروتکل ها را رعایت کنند.
خبر: خالقدادی

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *