در این روزهای سختی و مصیبت که #کرونا همه را به خود درگیر کرده، به هر خانواده یا طایفه ای یک نشان غم انگیز از آثار این بیماری اعطا کرده بیشتر باید به فکر همدیگر باشیم. بیمارستان بافق ظرفیت و امکانات محدودی برای پاسخگویی به این حجم از بیمار دارد و باید مردم وارد میدان شوند.
در کنار خیرین سلامت که در این روزهای سخت در حال کمک به تهیه امکانات، تجهیزات و هزینه های بیمارستان هستند جهت جبران کمبود نیروهای پرستاری و خدماتی تیم های جهادی شکل گرفته که اکثریت اعضای این تیم ها در بافق را روحانیت و نیروهای بسیج مردمی تشکیل داده اند.
اکثر افرادی که مشکلات و بیماری قابل اغماضی در کوتاه مدت دارند بر اثر ترس، احتیاط و البته بخشی هم جهت کمک به بخش درمان و دلایل دیگر از مراجعه به بیمارستانها پرهیز می کنند و رفتن این روزها به بیمارستانها و مراکز درمانی برای بسیاری از افراد دلهره آور بوده و از این کار حتی الامکان اجتناب می کنند. اما نیروهای جهادی شکل گرفته با به خطر انداختن جان و سلامت خود بی هیچ چشمداشتی در بخشهای مختلف بیمارستان و بخش کرونا به کمک پرسنل درمان شتافته اند. برای همه این عزیزان و کادر درمان آرزوی سلامتی و موفقیت می کنیم.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *