- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

جوابیه

در خصوص مطلب منتشر شده در سایت عصر بافق تحت عنوان “در شایعه #انتقال امکانات و تجهیزات بافق به مرکز استان، بهزیستی #آخرین_ایستگاه خواهد بود؟!” جوابیه ای از سوی سرپرست اداره بهزیستی بافق ارسال شده که عینا منتشر می شود:
با توجه به مطلب منتشر شده در سایت عصر بافق مبنی بر ارسال بعضی از وسایل فیزیوتراپی به استان باید گفت وسایلی که به استان ارسال شده وسایل مازاد و غیر مصرفی شهرستان بوده که از ابتدای تاسیس فیزیوتراپی از اعتبارات بهزیستی استان خریداری شده و اکنون به جای این اقلام، وسایلی کاملتر و مدرن تر که مقدار زیادی از اینها نیز توسط سنگ آهن خریداری شده در مرکز فیزیوتراپی وجود دارد که معلولان و همشهریان گرامی می توانند از آنها استفاده کنند. بعضی از این وسایل حتی در مرکز استان هم وجود ندارد و قرار نیست این وسایل مصرفی به مرکز استان ارسال گردد و باعث اذیت و آزار معلولان جهت ایاب و ذهاب به استان گردد. اینجانب به عنوان سرپرست بهزیستی و شهروند بافق همیشه مدافع حقوق معلولان شهرستان بوده و هستم. بهزیستی استان هم اعلا م آمادگی جهت تقویت و پشتیبانی مرکز توانبخشی شهرستان جهت استفاده معلولین را داده است.
از سوی دیگر وظیفه انسانی ماست که اگر معلولی در جای دور افتاده و به دور از امکانات هست و وسایلی (در شهرستان های دیگر) وجود دارد که مصرفی نیست و منع قانونی هم وجود ندارد به آنها جهت خدمت رسانی بهتر کمک شود. انسانیت حد و مرز نمی شناسد و در اعتقادات ما نیز بسیار تاکید شده است.
بتول کریمیان بافقی
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بافق