پیامی دریافت کردیم در خصوص نحوه برخورد برخی مردم با مصالح کنار خیابان که معمولا نیز این مصالح یا شخصی است یا از شرکتهای پیمانکاری که برای شهرداری کار می کنند که آنها نیز شخصی است و اگر شخصی هم نباشد از بیت المال هزینه شده است.
تصاویری از به هم ریختن بسته بندی موزاییک هایی که کنار خیابان جهت ترمیم پیاده روها گذاشته شده آن هم به خاطر بردن پالت چوبی زیر بسته بندی که این کار ضمن به هم ریختن موزاییکها و آسیب دیدن آنها برخی مواقع زمینه را برای سوء استفاده عده ای دیگر نیز فراهم می کند.
تصاویر بسیار واضح است و اینکه ارسال کننده گفته: “ای‌کاش می شد که این تصاویر را در رسانه‌های تلگرامی و اینستاگرامی این شهر منعکس کرد …”
وی توضیح داده: “این چندمین بار است که با این صحنه مواجه می شویم … عده‌ای بخاطر پالت بی‌ارزش چوبی، موزاییک را زمین می ریزند تا پالت را ببرند، عده‌ی دیگری هم موزاییک زمین ریخته شده را مورد لطف قرار می دهند. پالتها متعلق به پیمانکار و کاملا شخصی است.”
ای کاش کمی بیشتر توجه می کردیم و اموال بیت المال و مصالح دیگران را مانند اموال خودمان نگهداری کرده و حتی اگر بی ارزش و دور ریختنی هم بود بدون اجازه صاحب آن دست نمی زدیم.
شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *