مسؤل قرارگاه جهادگران سلامت: بیش از هفتاد جهادگر در بافق به صورت مستقیم و غیرمستقیم به کمک کادر درمان شهرستان شتافتند.
به گزارش عصر بافق؛ حجت الاسلام میرحسینی گفت: پس از آغاز موج سوم شیوع کرونا و با درخواست مساعدت از سوی مدافعان سلامت و پیگیری داوطلبانه چند جهادگر، پس از جلسه با ریاست بیمارستان، هماهنگی لازم صورت گرفت و جهادگران فعالیت خود را آغاز کردند.
وی بیان داشت: در حال حاضر بیش از هفتاد نیروی جهادی بصورت مستقیم و غیرمستقیم در حوزه های خدمات، فرهنگی، رسانه، مالی، پشتیبانی و طبی خدمت گذار مردم و کادر درمان هستند.
مسؤل قرارگاه جهادگران سلامت تصریح کرد: گروه خدمات که نقطه ثقل کار قرارگاه هست شامل هشت نفر از نیروهای جهادی و طلاب است که بصورت روزانه در سه شیفت در بخشهای تأسیسات، رختشوی خانه، بخش مشترک و بخشهای icu و ccu فعالیت می کنند.
حجت الاسلام میرحسینی افزود: تاکنون در این بخش ۳۰ مجاهد سلامت ثبت نام کرده و در سه شیفت فعالیت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: داوطلبان دیگر که اعم از جوانان و نوجوانان با هدف امیدبخشی به کادر درمان و بیماران  در حوزه های رسانه و فرهنگی در حال تهیه محتوا مثل مستند، پوستر، پادکست و فضا سازی بیمارستان هستند.
مسؤل قرارگاه جهادگران سلامت ادامه داد: تیم پشتیبانی هم با همت برادران و خواهران بسیجی، مکمل های درمان مثل کمپوت سیب، چای ماسالا، دم نوش آویشن و آب جوش عسل آبلیمو را تهیه و توزیع می کنند.
میرحسینی یکی دیگر از اقدامات مجاهدان سلامت را روحیه بخشی به بیماران از طریق ارتباط موثر با بیمار و حضور روحانیت در بیمارستان عنوان کرد و افزود: هدایای مردمی نیز توسط روحانیت به کادر درمان اهدا می شود.
وی ادامه داد: همچنین کارگروه طب ایرانی اسلامی در قرارگاه ایجاد شده که منجر به تهیه لیست مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی کادر درمان و بیماران می‌شود و در اختیارشان قرار خواهد گرفت.
مسؤل قرارگاه جهادگران سلامت اظهار امیدواری کرد: بزودی شاهد راه اندازی مکانی دِنج جهت صرف دم نوش و آبمیوه کادر درمان در فضای بیمارستان خواهیم بود.
میرحسینی در پایان از تمامی خیرین و پایگاه هایی که در این راه کمک کردند تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *