- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

همه شرکتها، معادن و خیرین به تنها بیمارستان شهرستان کمک کنند

اکنون و در شرایط جولان ویروس کرونا در شهرستان، زمان دست دست کردن و یکدیگر را متهم کردن نیست، شرایط در بافق سیاه و فوق بحرانی است، به یکدیگر رحم و کمک کنیم، پنج شنبه در حالی گذشت که فوت ۷ نفر از کرونا و مشکوک به کرونا در بیمارستان و به احتمال زیاد به علت کمبود تخت و امکانات در منزل رقم خورد. باور کنیم که کرونا و مصیبتهای آن به ما و عزیزان ما بسیار نزدیک است، پس از رفتن و آمدهای بی مورد و میهمانیهای خانوادگی و تردد بدون ماسک و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شدت بپرهیزیم. بپذیریم که ممکن است نفر بعدی که نیاز به مراقبتهای پزشکی در بیمارستان و اکسیژن داشته باشد خود ما، خانواده ما و نزدیکان ما باشند.
اما تنها بیمارستان بافق نمی تواند نفس بکشد، کادر درمان ضمن اینکه خسته شده اند و روزهای سختی را پشت سر می گذارند به دلایل مختلف از جمله کمبود امکانات و تجهیزات مورد نیاز شاهد پر پر شدن همشهریان خود هستند. اکنون دنبال مقصر نگردیم و با متهم کردن یکدیگر وقت گرانبها را تلف نکنیم. ضمن تشکر از کمک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق و خیرینی که در این راه و در چند روز گذشته به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بافق کمک کردند و عرض خدا قوت جانانه به فرشتگان زمینی، پرستاران، پزشکان، کادر درمان و مسئولان و دست اندرکاران بهداشت و سلامت مردم در خط مقدم جنگ با این ویروس منحوس از تمام معادن و شرکتهای شهرستان، مجتمع معادن فلات مرکزی ایران، معدن کوشک، راه آهن و کارخانجات تعمیرات لکوموتیو، معدن فسفات آسفوردی، شرکت ذوب و روی، معدن ناریگان، مجتمع فولاد ابویی، شرکت جهاد نصر، شرکت عمران کلوت، کارخانه کاشی، شرکت معدنچیان چغارت، شرکت رئوف، کارخانه کاشی زمرد و تمام خیرین سلامت تقاضا داریم تحت عنوان مسئولیتهای اجتماعی، اقدامات خیری، کمکهای انسان دوستانه، اصلا هر عنوانی که خودشان خواستند نامش را بگذارند هر چه سریعتر تنها بیمارستان بافق را در یابند و دین خود به شهرستان ادا کنند.
پیشنهاد می‌گردد امام جمعه معزز، فرماندار محترم، شورای شهر یا نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جلساتی را با حضور شرکتها، معادن و خیرین حوزه سلامت با مسئولان خیریه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهرستان هماهنگ و برگزار کنند.
شماره حساب موسسه خیریه بیمارستان جهت واریز کمکهای نقدی: ۷۶۰۴۱۱۷۵۶۰۶۱۹۱
شماره کارت : ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۳۸۱۷۹۲۹ بانک مهر ایران
شورای سردبیری عصر بافق