در جلسه ستاد کرونا کلیه برنامه‌های ورزشی، آموزشی، تفریحی و … در استان یزد تعطیل خواهد بود.

به گزارش عصر بافق؛ استاندار در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه یزد از تصمیمات جدید ستاد ملی کرونا برای ۱۰ روز آینده خبر داد.

طالبی گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی برای کلیه شهرستان‌های استان در ۱۰ روز آینده، آموزش حضوری مقاطع تحصیلی، مهد‌های کودک، دانشگاه‌های آزاد و دولتی و کلیه برنامه‌های فرهنگی – ورزشی تعطیل است.

وی ادامه داد: کلیه سالن‌های سینما، تئاتر، نماز جمعه و جماعات، کتابخانه‌های عمومی، مراسم روضه خوانی در مساجد، تکایا و حسینیه ها، فعالیت کلیه پارک‌ها و مراکز تفریحی، اماکن گردشگری در فضای بسته، سالن‌های ورزشی و گیم نت‌ها نیز تعطیل هستند.
استاندار یزد همچنین از تعطیلی سالن‌های زیبایی، آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های پذیرایی، تالار‌ها و باغ‌ها خبر داد.

طالبی افزود: مراسم آرامستان‌ها را هم نخواهیم داشت و تور‌های گردشگری دسته جمعی هم لغو است.

وی با اشاره به اینکه رفت و آمد‌های خانوادگی در شهر هم مشمول محدودیت‌ها هست گفت: محدودیت تردد خودرو‌ها تا ساعت ۱۲ شب جمعه ۱۶ آبان برقرار است و ورود مسافرین و خودرو‌های غیر بومی به یزد ممنوع و خروج پلاک‌های بومی هم از یزد ممنوع است وکلیه مسیر‌های منتهی به شهرستان یزد هم به غیر از یک مسیر بسته خواهد بود.
استاندار یزد ادامه داد: برای تمدید این موضوع هم جمعه تصمیم گیری خواهد شد.
طالبی در رابطه با اصناف هم گفت: با توجه به اینکه قبلا مصوبه فعالیت تا ساعت ۱۶:۳۰ داشتیم و در چند روز گذشته این فعالیت خوب ارزیابی شد قرار شد در دوروز پایان هفته نیز با همین شیوه ادامه یابد و اگر تصمیم جدیدی لازم بود برای هفته آینده تصمیم گیری می‌کنیم.
وی گفت: در جلسه امروز هم که با حضور جان بابایی معاون وزیر بهداشت برگزار شد بر اعمال این محدودیت‌ها تاکید شد ضمن اینکه از عملکرد و فعالیت کادر بهداشت و درمان ابراز رضایت شد.
استاندار یزد در پایان افزود: میزان فوتی استان یزد نسبت به جمعیت پایین‌تر از میزان کشوری است که نشان از فعالیت خوب کادر درمان است.

منبع: صدا و سیما

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *