- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

خون تازه در رگ های تولید و اشتغال بافق / اولین محصول کارخانه گندله سه چاهون بدست آمد

همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) و ۱۳ آبان، اولین محصول گندله در کارخانه گندله سازی ۵ میلیون تنی سه چاهون بدست آمد.

به گزارش عصر بافق؛ مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق بامداد امروز در مراسمی که با حضور محمد جواد عسکری مدیرعامل سابق شرکت سنگ آهن،شفیع مجری طرح گندله سه چاهون و جمعی دیگر از مدیران،معاونین و پرسنل مجموعه برگزار شد،با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: اولین محصول گندله در کارخانه گندله سازی ۵ میلیون تنی سه چاهون بدست آمد و یکی دیگر از لحقه های زنجیره فولاد در شهرستان بافق تکمیل شد و این نوید را به مردم دارالشجاعه بافق، استان یزد و کشور می دهیم و امیدواریم گامی در جهت تحقق شعار جهش تولید در سال ۹۹ برداریم.

رضا فلاح مبارکه این موفقیت را حاصل تلاش جوانان غیور این مملکت دانست و از تمام پرسنل، کارگران، مدیران، مجری طرح گندله سه چاهون، پیمانکاران و محمد جواد عسکری تشکر کرد و امیدوار شد چرخ این کارخانه سبب رونق تولید در سال جهش تولید شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با گرامیداشت ۱۳ آبان و محکوم نمودن تحریم ها و خباثت های استکبار جهانی که علیه ملت ایران عرضه داشته است، یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه دانش آموزان را گرامی داشت و اظهار کرد: امیدواریم تحولاتی که در سطح منطقه و جهان اتفاق میفتد به نفع کشور ایران باشد.

همچنین مجری طرح گندله سه چاهون با اظهار خرسندی از راه اندازی این کارخانه با ظرفیت ۵ میلیون تن محصولی که مناسب برای واحد های احیا است و بصورت مستقیم تولید می شود،گفت: امیدواریم این پروژه بتواند منشاء خیر برای شهرستان و استان یزد و کشور باشد.

شفیع از تمامی کسانی که در این چند سال کمک و همکاری نموده به ویژه محمد جواد عسکری، فلاح، امام جمعه، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، استاندار یزد و مسئولین ذیربط تشکر کرد.