این مطلب را فرمانده نیروی انتظامی بافق در مصاحبه با خبرنگار امین و خانه مطبوعات بافق مطرح کرد.
به گزارش عصر بافق؛ سرگرد شهرام طولابی نژاد گفت: امروز شاهد یک بسته کامل خدمات نیروی انتظامی در بافق هستیم.

وی صدور گواهی نامه، خدمات وظیفه عمومی، فعال شدن پلیس فتا در شهرستان و … را نمونه ای از خدمات نیروی انتظامی برشمرد و افزود: امروز بافق در مقایسه با خیلی از نقاط کشور از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق گفت: کاهش سرقت و افزایش کشفیات از خدمات نیروی انتظامی شهرستان می باشد و آنچه بیش از همه برای ما مهم است و باعث دلگرمی ما می شود رضایت های مردمی است که مستقیم یا از بطرق مختلف به ما منعکس می شود و این، سرمایه بزرگ نیروی انتظامی است.
طولابی نژاد همکاری و همیاری مسئولین و امام جمعه بافق را با نیروی انتظامی ستود و گفت: به پاس همکاری و فعالیت فرماندار بافق، امام جمعه بافق، تک تک اعضای شورای تأمین و… شاهد روزافزون همدلی و پیشرفت های قابل توجهی در برقراری امنیت و نظم شهری هستیم.
وی افزود : با وجود اینکه بچه ی کرمانشاه هستم ولی حسن خلق و معرفت و غریب نوازی مردم بافق و مسئولین این شهرستان باعث شده که خوشحال باشم که در بافق خدمت می کنم.

فعال بودن رسانه بافق ، امتیازی غیر قابل انکار برای بافق


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق یکی از مزایا و امتیازات بافق را بهره مندی از رسانه فعال دانست و گفت: رسانه و مطبوعات بافق در رده ی برترین های کشور به حساب می آیند و از اینکه با توجه به شرایط خاص کرونایی و الزام در رعایت پروتکل های خاص، از طریق مطبوعات و رسانه های بافق – که پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند – فعالیت ها و موارد لازم اطلاع رسانی به جامعه منعکس می شود، از اصحاب رسانه و فعالین خبر شهرستان تشکر و قدردانی می کنیم.

طولابی نژاد فضای رسانه ای بافق را پویا، باعث شفافیت و ایجاد فضایی سالمتر برشمرد و گفت: ضمن اینکه به عنوان مشترک هفته نامه های محلی هستیم فعالیت سایت ها را نیز مطالعه و بررسی می کنیم.
وی افزود: انتظار ما این است که رسانه ها همچنان در ارتقای سطح آگاهی جامعه و آرامش بخشیدن به مردم، تلاش کنند و بدور از فضاسازی و اغراق واقعیت ها را به جامعه منعکس کنند.
فرمانده ی نیروی انتظامی بافق در پاسخ به این سؤال که نیروی انتظامی بافق چقدر نقدپذیر است ؟ گفت: سعی می کنیم انتقادپذیر باشیم و از انتقادات سازنده و واقعی استقبال و حمایت می کنیم.

این مقام مسوول افزود: از مردم دعوت می کنیم که نسبت به روا داشتن نقدهای سازنده نسبت به نیروی انتظامی دریغ نورزند و مطمئن باشند که ماهم با جان و دل استقبال خواهیم کرد.
البته وی این را هم گفت که: ما باید سنگ صبور مردم باشیم؛ خیلی وقت ها شده که چیزها شنیده ایم ولی چون مورد شخصی بوده است، خود را به تغافل و نشنیدن زده ایم.

کمک شهروندان به نیروی انتظامی، کمک به جامعه است/ در بحث مواد مخدر جدی برخورد می کنیم


فرمانده ی نیروی انتظامی بافق در دیدار محمد عباسی ، سرپرست خانه مطبوعات و رسانه شهرستان که به منظور عرض تبریک و گرامیداشت هفته مقدس نیروی انتظامی به نیابت از مطبوعات و رسانه بافق صورت گرفت، گفت: نیروی انتظامی در برخورد با عوامل مواد مخدر هیچ گونه تعارف و اغماضی نخواهد داشت و به طور جدی با عوامل توزیع و … برخورد خواهد کرد. سرگرد طولابی نژاد در خصوص مبارزه با مواد مخدر افزود: عزیزان مواد مخدر نیروی انتظامی، شبانه روز در حال فعالیت اند و افزایش قابل توجه کشفیات اخیر، دلیلی بر اثبات این مدعاست.
وی در خصوص رصد نمودن پاتوق های شهرستان نیز بیان داشت: ضمن اینکه ما نظارت داریم، با توجه به شرایط خاص ایام کرونا، در کنار عزیزان شبکه بهداشت هستیم که قطعا توسط این عزیزان هم نظارت و بررسی های لازم صورت می گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی بافق افزود: خطاکاران و عوامل مواد مخدر مطمئن باشند که در این موضوع، با سیر مراحل قانونی، به طور جدی، برخورد خواهیم کرد و گریز از آن ممکن نیست.

مرکز آموزش ۴ گردانه بافق امتیازی است بزرگ برای شهرستان و استان

طولابی نژاد در بحث شکل گیری مرکز آموزش ناجا در شهرستان گفت : این مرکز امتیازات ویژه ای را به دنبال خواهد داشت و اشتغال ۲۵۰۰ نفری نیروی جوان و به تبع، امکانات بالقوه ای را که به همراه خواهد داشت و نیز رونق بحث اقتصاد و گردشگری از امتیازات احداث این مرکز در شهرستان می باشد .
وی ضمن تشکر از مساعدت های فرماندهی نیروی انتظامی استان، از همکاری ها و پیگیری های فرماندار بافق، نماینده مردم بافق در مجلس و سایر مسئولین تشکر و قدردانی کرد و گفت: تا جایی که من می دانم، حداقل سه استان به طور جد، پیگیر اخذ این امتیاز بودند؛ ولی با همت این عزیزان، این کار مهم در بافق شکل گرفت.
این مقام مسوول در خصوص تأمین بودجه و اعتبارات این مرکز گفت: محل اعتبارات از منابع ملی و مشارکت های شهرستان خواهد بود .

هشدارهای فرمانده انتظامی بافق را جدی بگیریم!


سرگرد طولابی نژاد در گفت وگو با خبرنگار امین و خانه مطبوعات و رسانه بافق در پاسخ به این سؤال که چه توصیه هایی به شهروندان بافقی دارید؟ گفت :خواهشی که از اولیای خانه و والدین دارم این است که با توجه به شرایط خاص امروز و لزوم آموزش در فضای مجازی، این توصیه را جدی بگیرند که از خطرات و آسیب های واقعا جدی فضای مجازی غافل نشوند.
وی افزود: به خانواده ها هم – به طور جدی – توصیه می کنیم که به طور خاص، دقت داشته باشند تا خدای ناکرده بنابه فرمایش مقام معظم رهبری :« این فضا قتلگاه جوانان ما نشود!»
فرماندهی نیروی انتظامی بافق ادامه داد: فضای مجازی آسیب پذیر است و شرایط انحراف، می تواند مهیا باشد وامکان به دام افتادن فرزندان هم ممکن است لذا خانواده ها این موضوع را جدی بگیرند.
این مقام انتظامی تصریح کرد : خواهش دیگر من از خانواده ی نوجوانانی است که موتورهای سنگین سوار می شوند؛ توصیه می کنیم که نگران جان عزیزان و پاره های تن خودشان باشند، تهیه موتور سنگین برای فرزند به جای اینکه تشویق باشد، تهدیدی ست جدی که با جان خود و دیگران سروکار دارد!

طولابی نژاد تاکید کرد: در سال جاری دو تن در اثر این گونه حوادث جان خود را فدا کرده اند که خود، هشدار اشت.
وی ادامه داد: تاکنون خیلی از موتور های سنگین را جمع آوری کرده ایم و در جمع آوری مابقی نیز مصمم خواهیم بود.
فرمانده انتظامی بافق ضمن تشکر از شهروندان بافقی به جهت همکاری و همیاری با نیروی انتظامی گفت: انتظار داریم در بحث های مربوط به جامعه از جمله سرقت، مواد مخدر و … شاهد ارتباط و همکاری بیشتر مردمی با نیرو باشیم.

طولابی نژاد در پایان افزود : از طریق تلفن ۱۱۰ نیز نیروهای مردمی می توانند با ما همکاری داشته باشند همچنین در بحث حفاظت از اموال و طلا و جواهر و خودرو و … نهایت دقت و تدابیر را داشته باشند تا زمینه جرم برای مجرم فراهم نباشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *