ورزشکاران بافقی در هر رشته ای کمی تلاش کرده اند در کشور حرف برای گفتن داشته اند. در سالهای اخیر استعدادهای زیادی در شهرستان بافق در رشته های مختلف ورزشی شکوفا شد، استعدادهایی که در رقابت در مسابقات استانی و کشوری کنار رقبای بعضا قدر و حرفه ای خود عرض اندام کرده و به موفقیتهای خوبی دست یافتند.
ناگفته نماند که بعضا بی برنامگی در ورزش شهرستان باعث شده تا بعد از چند سال تلاش و صرف هزینه و وقت در رشته ای خاص، بر اثر سیاسی کاری یا تغییر سیاستهای شهرستان آن رشته از تب و تاب افتاده و یا آنطور که باید به آن پرداخته نشده است تا نتیجه لازم از تلاشها گرفته شود. از جمله این موارد سرمایه گذاری روی کشتی، والیبال یا هندبال آقایان بود که با توجه به ظرفیت خوب بافقیها در حال حاضر به فراموشی سپرده شده است.
اکنون نوبت به بانوان ورزشکار بافقی در رشته هندبال رسیده تا پس از سالها تلاش به عنوان تنها تیم بانوان استان در این رشته با حضور در لیگ برتر جای خود را در ورزش حرفه ای کشور باز کنند. برد شیرین شیر زنان بافقی در مقابل حریف قدر اصفهانی، تیم پنجم کشور در سال گذشته در بازی اول و تساوی در مقابل تاسیسات دریایی، تیم سوم کشور در سال گذشته در بازی دوم نشان داد که بافقیها با استعداد ذاتی خود و با کمترین امکانات می توانند بر تیم های حرفه ای که سالهاست در لیگ برتر کشور حضور دارند و امکاناتشان اصلا قابل مقایسه با هندبالیستهای بافقی نیست پیروز شده و شادی، غرور و افتخار را برای دارالشجاعه به ارمغان آورند.
درود و خدا قوت به مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و نمایندگان شایسته بافق؛ برای سیده مریم فخری و شاگردانش در دیدار بعدی در مقابل شهید شاملی کازرون، نایب قهرمان سال گذشته لیگ برتر کشور و دیدارهای آتی آرزوی موفقیت داریم.
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *