- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

رفع تصرف سه هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان بافق

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بافق از رفع تصرف سه هزار مترمربع از اراضی ملی در شهرستان بافق به ارزش تقریبی بیش از ۳۰ میلیارد ریال خبرداد.
به گزارش عصر بافق؛ کاظم فتوحی بافقی با اعلام این خبر گفت: یکی از وظایف مهم و حساس ادارات راه و شهرسازی صیانت و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و توجه ویژه به دفاع هرچه تمام تر در پرونده های حقوقی و کیفری مربوطه و پیگیری در جهت صدور اجراییه و رفع تصرفات از این اراضی است که در این راستا تصرف اراضی مذکور با حضور به موقع یگان حفاظت این شهرستان شناسایی و با پیگیری و دستور دادستان شهرستان متوقف شد.
وی افزود: متصرفان اقدام به تصرف در سه هزار متر مربع از اراضی ملی مجاور مزرعه رستم آباد واقع در حریم شهر کرده بودند که با گزارش یگان حفاظت اراضی شهرستان و ارائه شکایت کیفری به دادگاه، حکم قضایی جهت رفع تصرف اراضی مذکور اخذ و حکم با حضور مأمورین نیروی انتظامی اجرا شد.
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بافق در پایان ضمن تشکر از همکاری دستگاه قضایی شهرستان، ارزش اراضی رفع تصرف شده را حدود ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و از مردم خواست هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به شماره ۰۳۵۳۲۴۲۴۰۱۵و۰۹۱۰۳۳۳۹۷۴۵ یگان حفاظت اراضی این اداره گزارش  کنند.
منبع: روابط عمومی اداره راه و شهرسازی شهرستان بافق