- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

اهم موارد مطرح شده در نشست خبری نماینده مردم بافق

نشست خبری نماینده مردم در مجلس با اصحاب رسانه شهرستان بافق در محل سالن ارشاد برگزار شد.

به گزارش عصر بافق؛ محمدرضا صباغیان در نشست خبری با اصحاب رسانه بافق به سوالات آن ها پاسخ داد. اهم موارد مطرح شده در این نشست به شرح ذیل می باشد:

مسوولین برای دریافت یک درصد فروش از معادن شکایت کنند

یک درصد فروش معادن مصوبه مجلس دهم و برنامه شش توسعه باید برای محیط زیست و آلایندگی ها هزینه شود. برای پرداخت آن باید مسوولین شهرستان و دستگاه های مربوطه از معادن شکایت کنند تا مبلغ آن مشخص و از سوی معادن پرداخت شود. (بجز معدن سرب و روی که بدون شکایت باید پرداخت کند.)

تاکنون برای بافق چه کردید؟

این نیست که یک مسئول و یا نماینده به تنهایی کاری را انجام داده باشد! گرفتن دستور توسط نماینده یعنی برداشتن یک قدم و قدم های بعدی می بایست توسط دیگر مسئولان شهرستان انجام شود.
فولاد ابویی، بیمارستان ۹۶ تختخوابی، راه سیروس آباد و … از جمله دستورات گرفته شده برای بافق بوده است.

بازگشت آنومالی ها به سنگ آهن و تامین خوراک

در خصوص آنومالی ها؛ دستور از جهانگیری گرفته شده و سه وزیر اقتصاد، صنعت و کار موافقت کرده دو دفعه به هیات دولت رفته اما موافقت نشده است.باز هم پیگیری میکنیم.
در خصوص خوراک؛ پیگیری کردیم قرار است مثل قبل ۷۵۰ هزار تن به اصفهان داده شود اما مابقی به چغارت داده شود.

فرودگاه بافق پر؟!

یکی از مشکلات موجود برای تاسیس فرودگاه طی بررسی های اخیر توسط مشاور تعیین شده از سوی مدیرکل، مشخص شد بافق در منطقه دلتای نظامی است و هیچ هواپیمایی حق پرواز بدون مجوز بر فراز آن را ندارد اما این به معنای لغو فرودگاه نیست و  باز هم در حال پیگیری هستیم. این مشکل برطرف شود تا بعد به سراغ جذب سرمایه گذار برویم.
در ضمن فرودگاه مهریز آموزشی و شخصی است.

ارتباط پیامکی با نماینده مجلس

شهروندان می توانند جهت ارتباط با محمدرضا صباغیان نماینده مردم حوزه مهریز در مجلس از طریق شماره تلفن  ۰۹۰۲۳۲۶۱۶۱۱ در تلگرام یا ایتا به وی پیامک دهند.

خالقدادی