در مسابقات فرهنگی و هنری دو رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان دبیرستان امام رضا(ع) بافق کسب شد.

به گزارش عصر بافق؛ معاون پرورشی و فرهنگی استان با حضور در دبیرستان نمونه امام رضا علیه السلام لوح تقدیر وزارت خانه به دو دانش آموز برتر کشوری اهدا کرد.
حسین ملانوری شمس با حضور در جمع دانش آموزان پایه دوازدهم گفت: مقید بودن به نماز اول وقت می‌تواند آرامش و معنویت در کنکور برای شما به همراه داشته باشد که این موضوع مورد تاکید رتبه ی ۶۵ کنکور سراسری امسال که دانش آموز یزدی است می باشد.
وی درخشش دانش آموزان استان یزد و به ویژه شهرستان بافق در مسابقات را مثال زدنی عنوان کرد و اظهار داشت: استان یزد موفق به کسب ۷۴ رتبه کشوری در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری شدند که در این میان دو رتبه برتر توسط دانش آموزان شهرستان بافق به دست آمد.
معاون پرورشی و فرهنگی استان یزد با تاکید بر شرکت دانش آموزان در زمینه های فرهنگی افزود: هنر و فعالیت در رشته های غیر درسی یکی از ابزاری است که می‌تواند به دستیابی حال خوب کمک کند و نباید به بهانه کنکور از این موضوع غافل شد.
ملانوری فعالیت های اجتماعی عامل موفقیت دانست و افزود: سارا فلاح دانش آموز بافقی در سال جاری علاوه بر گرفتن کرسی هیئت رئیسه کانون دانش آموزی کشور، با یک برنامه ریزی موفق توانست رتبه سه رقمی کنکور سراسری را از آن خود کند.
گفتنی است ؛ دو دانش آموز پایه دوازدهم دبیرستان نمونه امام رضا علیه السلام “بهنام حاجی حسنی در رشته عکاسی” و “سید صادق حسینی در رشته ی اپلیکیشن ” موفق به کسب رتبه های برتر در سطح کشور شدند.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *