- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

بافق شهری که دوستش دارم

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی: هفته فرهنگ و هنر از ۱۸ مهر باشعار « بافق؛ شهری که دوستش دارم » آغاز می شود.
به گزارش عصر بافق؛ حسین ارجمند با اعلام خبر فوق افزود: هفته فرهنگ و هنر از روز ۱۸ مهر مصادف با روز بزرگداشت وحشی بافقی با شعار «بافق شهری که دوستش دارم» آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: بزرگداشت وحشی بافقی با حضور چهره های ادبی و فرهنگی کشور به همراه رونمایی از کتاب بررسی افکار و اندیشه های وحشی بافقی نوشته محمود ابراهیمی و اختتامیه نخستین جشنواره ادبی هنری وحشی بافقی از شاخص ترین برنامه های این هفته خواهد بود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق بیان داشت: دیدار با پیشکسوتان فرهنگ و هنر شهرستان، برگزاری شب فرهنگ وهنر توسط انجمن شعر و ادب وحشی بافقی، جلسات وحشی خوانی و اجرای نمایش برگرفته از حکایات مثنوی خلدبرین از دیگر برنامه های این هفته می باشد.
ارجمند برگزاری هفته‌های فرهنگ و هنر را بستر مناسبی برای بروز توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به روح لطیف هنرمندان، ایجاد فضایی صمیمی در کنار همراهی و همدلی مسوولین و هنرمندان می‌تواند در خلق آثار هنری بیشتر و با کیفیت‌تر اثرگذار باشد.
وی در پایان با توجه به شرایط خاص ناشی از کرونا ابراز داشت: در صورتی که شرایط برای اجرای برنامه ها به صورت حضوری مساعد نباشد تمام برنامه ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.