- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

قرعه کشی و تعیین قطعات اراضی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در بافق

فاز اول واگذاری اراضی طرح اقدام ملی در بافق قرعه کشی و قطعه مربوط به هر متقاضی مشخص شد.

به گزارش عصر بافق؛ ظهر امروز دوشنبه هفتم مهرماه جلسه قرعه کشی و تعیین قطعات اراضی فاز یک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن بافق با حضور معاون عمرانی فرماندار، نماینده دادستان، نمایندگان بنیاد مسکن استان، روسای ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و برخی از متقاضیان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
معاون عمرانی فرماندار در حاشیه این جلسه گفت: فرآیند ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در بهمن ماه سال ۹۸ آغاز شد که ۱۴۰ نفر سهمیه به شهرستان بافق تخصیص داده شد که ۵۲۰ نفر در سامانه ثبت نام نموده و تا پایان شهریور ماه ۱۰۲ نفر افتتاح حساب کردند.
مصطفی فتاحی ادامه داد: از تعداد افرادی که افتتاح حساب و پرونده خود را تکمیل کرده ۷۲ نفر وجه مورد نیاز را به حساب واریز و در این جلسه اراضی هرکدام از این افراد قرعه کشی و مشخص شد.
وی تصریح کرد: متقاضیان که در فاز اول شرکت کردند با تکمیل پرونده خود در بنیاد مسکن و پس از آن با مراجعه به شهرداری و اخذ پروانه ساخت می توانند عملیات ساخت مسکن خود را آغاز نمایند.
معاون عمرانی فرماندار افزود: در شهرستان بافق محدودیتی جهت واگذاری زمین در طرح اقدام ملی به متقاضیان وجود ندارد و قرار است در آینده مجدد از متقاضیان دارای شرایط لازم، در سه گروه کارگران، فرهنگیان و نیروهای نظامی ثبت نام به عمل آید.