صبح امروز نشست طرح “مدارس همدل” با حضور محمدرضا قاسم زاده بافقی مدیریت آموزش و پرورش، غضنفری کارشناس امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) و کارشناس امور مشارکت ها و موسسین مدارس غیر دولتی برگزار شد.

به گزارش عصر بافق؛ قاسم زاده رییس آموزش و پرورش بافق با اشاره به شرکت آموزش و پرورش در رزمایش کمک های مومنانه سطح شهرستان گفت: اجرای طرح مدارس همدل نیز در همین راستا و به تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در مجموعه آموزش و پرورش دنبال خواهد شد.

غضنفری کارشناس امور فرهنگی کمیته امداد خمینی ره نیز در ادامه ایجاد شرایط مطلوب تحصیلی دانش آموزان مستعد و پرتلاش تحت پوشش کمیته امداد را از اهداف این طرح عنوان و خاطر نشان نمود: این طرح در نشست مشترک رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و معاون کمیته امداد امام خمینی (ره )کشور و ….که به صورت ویدئو کنفرانس در تاریخ ۲۳ شهریورماه برگزارشد کلید خورد.

وی افزود: براساس این طرح با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی ره درهر مدرسه غیردولتی یک دانش آموز مستعد به صورت رایگان ثبت نام می شود.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه، نحوه ی اجرای این طرح و معیارهای انتخاب دانش آموزان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب ها :
  1. بافق

    سلام
    منبع خبر نباید ذکر بشه؟!

    • خالقدادی

      سلام. روال کار عصر بافق به این صورته که منبع روابط عمومی رو نمیزنه چون درواقع پوشش اخبار ادارات یه جور تبلیغ برای رییس و اون ارگان هست که ما رسانه های بافق برعکس شهرهای دیگه هیچ هزینه ای بابت این کار دریافت نمیکنیم. اما در صورتی که از رسانه دیگری خبر کار کنیم حتما منبع ذکر میشه. ممنون از شما

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *