- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

برگزاری طرح طبیعت گردی و ورزش با محوریت بافق/ حضور تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق در لیگ برتر کشور

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری طرح طبیعت گردی و ورزش با محوریت شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش عصر بافق؛ آزاده دهقان در جلسه شورای ورزش شهرستان بافق که با حضور جمعی از مسوولین استانی و محلی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: طرح طبیعت گردی و ورزش با توجه به پتانسیل کویر در این شهرستان با محوریت بافق آغاز می شود.

وی ضمن تقدیر از همدلی و همراهی مسوولین شهرستان بافق در راستای ارتقاء ورزش عنوان کرد: حمایت و همراهی ها موجب دلگرمی ورزشکاران می شود.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به حضور تیم هندبال سنگ آهن بافق برای اولین بار در لیگ برتر هندبال کشور و تشکر از مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق و مدیر عامل باشگاه سنگ آهن تصریح کرد: قطعا پذیرش چنین مسوولیتی کاری بس دشوار است.

دهقان همچنین در بخشی از سخنان خود توانمندی رئیس اداره ورزش و جوانان را ستود و خاطر نشان کرد: پتانسیل های بسیار خوبی در حوزه ورزش بانوان بافق در سطح قهرمانی کشوری و ملی وجود دارد که با توجه ظرفیت معادن و حمایت آنها از ورزشکاران به ثمر خواهد نشست.

وی با اشاره به نگاه مثبت مدیر کل ورزش و جوانان استان به ورزش بانوان بیان کرد: این موضوع سبب رشد و توسعه این حوزه شده است.

معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به پتانسیل قهرمانان بافقی در رشته های تیراندازی با کمان، رزمی، کاراته و …اشاره کرد و گفت: از ۵ نفر تیرانداز در تیم حرفه ای لیگ تیراندازی با کمان ۳ نفر بافقی هستند و چنانچه شهرستان از آنان حمایت کنند با نام بافق در این لیگ حضور پیدا خواهند کرد.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه ورزش همگانی اشاره ای کرد و افزود: برنامه های متعددی در این زمینه برگزار شده اما بخش های مغفول مانده مربوط به ورزش بانوان روستایی است که با توجه به احداث خانه های ورزش روستایی نیاز به حمایت بیش از پیش دارد.

وی همچنین به احداث پیست دو میدانی، دوچرخه سواری و اسکیت ویژه بانوان در محل زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی اشاره کرد و یادآور شد:با افتتاح جایگاه و محصور شدن آن محل می توان مسیر خاکی برای ورزش بانوان قابل استفاده باشد.