سرپرست فرمانداری بافق: اراضی طرح اقدام ملی مسکن بافق تا پایان شهریورماه به صورت انفرادی و ویلایی به متقاضیان واگذار می شود.

به گزارش عصر بافق؛ صبح امروز شنبه ۲۲ شهریورماه جلسه شورای مسکن بافق با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی اجرای طرح اقدام ملی مسکن و واگذاری زمین به متقاضیان این طرح، با حضور جمعی از مسوولین محلی و استانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
سرپرست فرمانداری بافق در این جلسه بر واگذاری زمین به متقاضیان طرح به صورت انفرادی تاکید و عنوان داشت: آماده سازی و تسطیح اراضی مورد نظر با نگارش تفاهم نامه ای بین شهرداری و بنیاد مسکن شهرستان انجام خواهد شد.
سید مهدی طلائی مقدم افزود: حداکثر تا پایان شهریورماه اراضی افراد متقاضی که مراحل قانونی آن انجام شده است تحویل داده خواهد شد.
وی با بیان اینکه اراضی به صورت قطعات با میانگین ۲۰۰ متری واگذار خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به نظر مسئولان راه و شهرسازی و همچنین اصلاح طرح جامع شهر بافق هیچ گونه محدودیتی در واگذاری زمین به افراد متقاضی جدید دارای شرایط قانونی وجود ندارد.
سرپرست فرمانداری اضافه کرد: در این طرح هزینه های مربوط به خدمات شهرداری و نظام مهندسی با ۵۰ درصد تخفیف به متقاضیان ارائه خواهد شد.
طلائی مقدم در پایان بر ضرورت ایجاد هماهنگی بین ادارات خدمات رسان از جمله آب، برق، گاز، مخابرات و شهرداری جهت فراهم آوردن زیر ساخت اراضی طرح اقدام ملی در سریعترین زمان ممکن تاکید کرد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *