مراسم تجلیل از هنرمندان بافقی فیلم روز واقعه و آیین رونمایی از دو کتاب نویسنده و هنرمند بافقی سید کاظم عباس زاده شب گذشته با حضور شهرام اسدی کارگردان این فیلم و جمعی از مسئولان در سینما قدس شهرک آهنشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش عصر بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن ضمن تشکر از عوامل برگزار کننده این برنامه حضور شهرام اسدی کارگردان فیلم روز واقعه را به فال نیک گرفت و خواهان همکاری متقابل با این کارگردان مطرح کشوری برای ساخت آثار ارزشمند و ماندگار جهت معرفی مفاخر این شهرستان به ویژه وحشی بافقی شد.
معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد یزد نیز در این جلسه با تبریک روز سینما به سینماگران و علاقه مندان سینما عنوان کرد: سینما انعکاس شرایط اجتماعی است که برگرفته از فرهنگ اسلامی و ایرانی ماست، و سینماگران مروجان ارزش های انسانی و اخلاقی هستند که تولیدات آنها مبتنی بر فرهنگ اسلامی و ایرانی خواهد بود.
سپس حسین ارجمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق با اشاره به فیلم روز واقعه بیان داشت: شهرام اسدی جزء کارگردان هایی است که بیشترین شناخت را نسبت به شهرستان بافق  دارد و  امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد حضور وی در شهرستان برای ساخت فیلم سینمایی پیرامون زندگینامه کمال الدین محمد وحشی بافقی باشیم .
در ادامه سید کاظم عباس زاده نویسنده، کارگردان و هنرمند بافقی به معرفی دو کتاب مجموعه نمایشنامه و مجموعه نمایشنامه های طنز پرداخت.
شهرام اسدی هم ضمن بیان خاطرات روز واقعه آمادگی خود را برای ساخت سینمایی کمال الدین وحشی بافقی اعلام کرد و افزود: همواره فرهنگ و هنر این سرزمین جزو دغدغه های من بوده است و دو سریال شیخ بهایی وجلال الدین برای پاسداشت و احیای مفاخر ملی بوده که توسط اینجانب برای شبکه سراسری ساخته شده است.
گفتنی است؛ تجلیل از هنرمندان بافقی فیلم روز واقعه، تقدیر از متصدیان سینما قدس آهنشهر، مدیر سینما و مسئول انجمن فیلم سازان شهرستان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *