انتخاب مجدد سید محمد باقیزاده به عنوان رئیس شورای شهر نشان از تحول مواضع اعضای این شورا و تغییر دوباره ترکیب ۳ به ۲ و ۲ به ۳ دارد یا سیاست دیگری پشت آن نهفته است؟ این امر می تواند به دلیل عدم وجود فردی غیر خودی برای برخی مطالبه گران باشد که به خودیها خیلی کاری ندارند. البته این یک احتمال است که ممکن است اشتباه باشد و همان اختلاف نظرها و تغییر مواضع درست به نظر برسد.
به راستی زیر پوست روابط مسئولان بافقی چه می گذرد که اتفاق ناخوشایند هتل نیکان در سفر معاون وزیر تعاون به بافق نتیجه آن است؟ آیا تنشها در اوج خود قرار گرفته یا هنوز ظرفیت بیشتری در این زمینه وجود دارد؟
دو اتفاق بزرگ در آینده ای نزدیک در حال وقوع است، تثبیت و یا تغییر مالکیت معادن چاه گز و بورسی شدن شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق و شوربختانه به نظر می رسد مسئولان شهرستان در حساس ترین زمان ممکن در پر تنش ترین وضعیت با هم قرار دارند و برخی مردم، نخبگان و خواص نیز در فتنه محله گری، منافع فردی، اولویتها و مطالبات گروهی گرفتار شده اند. بهتر است تا دیر نشده برای اتحاد در مسائل کلان تصمیم عاجلی گرفته شود تا شهرستان از این شرایط حساس عبور کند.

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *