شهردار بافق از اجرایی‌شدن پروژه عملیات روکش آسفالت بیش از ۶۵ هزار مترمربع از معابر مختلف سطح شهر در چهار ماه نخست امسال خبرداد و گفت: اجرای این پروژه در حوزه بهسازی معابر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش دارد. به گزارش عصر بافق؛ سید علی نوروززاده با اعلام خبر فوق افزود: هزینه اجرای عملیات بهسازی معابر سطح شهر بافق بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال است که این مبلغ از محل اعتبارات شهرداری تامین و پرداخت شده است.
وی بیان داشت: لزوم مرمت، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر به ‌دلیل جلوگیری از خطرات احتمالی و به منظور رفاه حال شهروندان عزیز از اولویت‌های برنامه شهرداری است.
شهردار بافق به طولانی شدن اجرای طرح فاضلاب شهری اشاره و تصریح کرد: با توجه به فرسوده بودن آسفالت برخی از معابر بر اثر حفاری شرکت‌های خدمات رسان ، این پروژه در دو بخش شامل: مرمت جزیی و روکش آسفالت معابر مختلف شهر در دستور کار فوق العاده قرار گرفت و طی چهار ماه اول سالجاری بخشی ازعملیات اجرایی آن به اتمام رسید.

نوروززاده با بیان اینکه هدف از سامان‌دهی و ارتقای سطح کیفیت معابر در چارچوب افزایش سطح خدمت‌رسانی به شهروندان است خاطر نشان کرد: دراین اقدام با افزایش تعداد اکیپ مربوطه ، عملیات مرمت و روکش آسفالت در معابر شهر با کیفیت مطلوب انجام شد.
وی با تاکید بر اجرای آسفالت و روکش خیابان‌ها و سالم سازی معابر و در نتیجه رفاه مردم هنگام عبور و مرور تصریح کرد: عملیات پروژه بهسازی و روکش آسفالت بسیاری از معابر شهرادامه دارد و امیدواریم بخش عمده ای از آن، تا قبل از شروع فصل بارندگی اجرا و تکمیل شود.
شهردار بافق در پایان خاطرنشان کرد: اجرای فعالیت‌های عمرانی با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری و اجرای تعهدات در راستای تامین رفاه، آسایش و جلب رضایتمندی مردم است.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *