پس از آنکه زاده رحمانی فرماندار سابق بافق بحث انتقال مقبره وحشی بافقی شاعر پر آوازه شهرستان را در بحبوحه پیگیری مرزهای جغرافیایی بافق در منطقه دی نوزده با اردکان توسط تعدادی از جوانان بافقی مطرح کرد، در آن زمان صحبت از جابجایی در چند ماه بود و اصلا صحبتی از اجماع در میان نبود.
اما بعدها بر اثر بی تدبیری و عدم قاطعیت در تصمیم گیری و کشاندن بحثها میان مردم و تقویت محله گرایی که صورت گرفت هر روز در این زمینه بهانه هایی مطرح شد تا این کار نیز به سبد دغدغه های بلند مدت مردم شریف بافق اضافه شود.
طبق گفته های سرپرست فرمانداری بافق در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه شهرستان، نه تنها در راستای انتقال مقبره وحشی بافقی به زادگاهش پیشرفتی صورت نگرفته که حتی به قبل برگشتیم که اصلا اجماع برای انجام این کار وجود دارد یا خیر؟ چه کسی در شهرستان بافق مخالف جابجایی مقبره این شاعر بلند آوازه به شهر خود و ساخت آرامگاه در خور برای اوست؟ پس اگر بعد از گذشت ماه ها از مطرح شدن این بحث و مشغول شدن مردم به این امر، به ابتدای کار برگشتیم که انجام شود یا خیر این جمله که کار انتقال به صورت کتبی توسط استاندار یزد دوباره جریان گرفته چه معنایی دارد؟ راستی قبر وحشی بافقی کجاست؟

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *