خبر خوبی که باعث مسرت و افتخار هر یزدی و بافقی است به این شکل روی خبرگزاری خانه ملت قرار گرفت: “نشست فراکسیون معدن و صنایع معدنی مجلس با دستور کار برگزاری انتخابات هیات رئیسه فراکسیون برگزار شد. بر اساس این گزارش با رای اعضاء، محمد صالح جوکار به عنوان رئیس و همچنین محمد رضا صباغیان بافقی به عنوان سخنگوی فراکسیون یاد شده انتخاب شدند.”
مشکلات بخش صنعت و معدن استان و شهرستان بافق که بیشتر تحت نفوذ لابی اصفهانی در کشور شکل گرفته می تواند در سایه رایزنیهایی موثر فراکسیون صنعت و معدن مجلس ملایم تر شده و در مسیر منطقی تری در جهت جهش تولید و خدمت به اشتغال و تولید کشور در شرایط کمر شکن تحریم قرار گیرد.
این فراکسیون می تواند به موضوع خام فروشیها و تامین خوراک ابر شرکتهای بزرگ معدنی استان ورود کرده و مشکلات فراروی سرمایه گذاریهای موثر در این زمینه را به خوبی مرتفع کند.
اولین قدم در این زمینه می تواند تخصیص بخشی از ذخیره معدن چاه گز به شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق پیرو توافقات قبلی که عملی نشده و برداشتن موانع پیش روی سرمایه گذاری این ابر شرکت صنعتی معدنی در صنعت فولاد و ورود با اقتدار به فولادسازی در جهت جلوگیری از خام فروشیها باشد.
پ.ن.: انشالله که مسئولان صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور و هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق و مسئولان شهرستان از این فرصت و اهرم قوی کمال استفاده را ببرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *