مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق: تفاهم نامه ساخت آموزشگاه ۱۲ کلاسه بین شرکت کاوشگران نصر بافق و آموزش و پرورش بافق منعقد شد.

به گزارش عصر بافق؛ محمدرضا قاسم زاده گفت: تفاهم نامه ساخت یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه با مساحت تقریبی ۲۰۰۰ مترمربع با همکاری شرکت کاوشگران نصر بافق و آموزش و پرورش با حضور طالعی معاون مالی شرکت سنگ آهن بافق به امضا رسید.
وی با اشاره به جایگاه بالای امر تعلیم و تربیت و مدرسه سازی به عنوان باقیات الصالحات بیان داشت: طی سال های اخیر در زمینه مدرسه سازی و مرمت مدارس گام های جدی و موثری برداشته شده که در این امر مهم تلاش خیرین مدرسه ساز قابل تقدیر است.
مدیر آموزش و پرورش بافق با بیان اینکه در شهرستان بافق ۱۱ هزار دانش آموز در ۷۰ آموزشگاه مشغول به تحصیل می باشند، افزود: از ۷۰ فضای آموزشی موجود در شهرستان ۳۵%  تخریبی می باشد که امیدواریم با کمک خیرین مدرسه ساز بتوانیم آموزش و پرورش رااز لحاظ فضای آموزشی به سطح مطلوب برسانیم.
محمدرضا جعفری مدیر عامل شرکت کاوشگران نصر بافق نیز در این جلسه با بیان اینکه این شرکت همواره در امور خیریه بخصوص بحث فضای تعلیم و تربیت پیش قدم بوده است، گفت: امیدواریم این تفاهم نامه گام موثری در ساخت یک فضای آموزشی مناسب و مطلوب بوده و گوشه ای از مسائل و چالش های فضای آموزشی شهرستان را ارتقا ببخشد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *