- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

مجومرد و خرانق شهر شد و شهرستان بافق همچنان استثنایی و تک بخش است


استاندار محترم که این روزها به شدت فعال شده و در خبرها دیدیم روابط عمومی استانداری در عملیاتی کم نظیر به یادداشتی از یک خبرنگار یزدی نیز جوابیه داده در توئیتی خبر از شهر شدن مجومرد داده و به فاصله کمی از آن در توئیتی دیگر خرانق را به عنوان بیست و سومین شهر استان معرفی می کند.
استاندار بافقی می توانست همانطور که بخش بهاباد بافق جدا و شهرستان شد بعد از برگشت ۳۵ نقطه به شهرستان بافق، تبدیل شدن دهستان سبز دشت به بخش و خارج شدن بافق را از تک بخش بودن پیگیری کند.
بعد از اینکه بر اثر کم اطلاعی و یا انفعال برخی مسئولان بافقی در گذشته، شهرستان بافق یک بخش به همراه حدود نیمی از مساحت خود را از دست داد و پی بردن مسئولان به اهمیت مولفه های مساحت و دهستان و بخش برای یک شهرستان بارها صحبت از پیگیری تبدیل دهستان سبزدشت به بخش کرده اند ولی این امر همواره در حد همان صحبت مانده و نتایج ملموسی نداشته است.
از آقای طالبی استاندار یزد به عنوان کسی که بارها جلوی بازپس گیری مرزها و معادن بافق ایستاده و حتی در جریان نامه مربوط به پرداخت عوارض چاه گز به بهاباد نقش موثری داشته درخواست داریم به عنوان یک بافقی و در واقع یک سبزدشتی همانطور که آخرین خوش خدمتی ها را به استادش و شهرستان اردکان می کند نیم نگاهی هم به زادگاهش داشته باشد بلکه شهرستان بافق نیز از حالت استثنایی خارج شد.

شورای سردبیری عصر بافق