استاندار محترم که این روزها به شدت فعال شده و در خبرها دیدیم روابط عمومی استانداری در عملیاتی کم نظیر به یادداشتی از یک خبرنگار یزدی نیز جوابیه داده در توئیتی خبر از شهر شدن مجومرد داده و به فاصله کمی از آن در توئیتی دیگر خرانق را به عنوان بیست و سومین شهر استان معرفی می کند.
استاندار بافقی می توانست همانطور که بخش بهاباد بافق جدا و شهرستان شد بعد از برگشت ۳۵ نقطه به شهرستان بافق، تبدیل شدن دهستان سبز دشت به بخش و خارج شدن بافق را از تک بخش بودن پیگیری کند.
بعد از اینکه بر اثر کم اطلاعی و یا انفعال برخی مسئولان بافقی در گذشته، شهرستان بافق یک بخش به همراه حدود نیمی از مساحت خود را از دست داد و پی بردن مسئولان به اهمیت مولفه های مساحت و دهستان و بخش برای یک شهرستان بارها صحبت از پیگیری تبدیل دهستان سبزدشت به بخش کرده اند ولی این امر همواره در حد همان صحبت مانده و نتایج ملموسی نداشته است.
از آقای طالبی استاندار یزد به عنوان کسی که بارها جلوی بازپس گیری مرزها و معادن بافق ایستاده و حتی در جریان نامه مربوط به پرداخت عوارض چاه گز به بهاباد نقش موثری داشته درخواست داریم به عنوان یک بافقی و در واقع یک سبزدشتی همانطور که آخرین خوش خدمتی ها را به استادش و شهرستان اردکان می کند نیم نگاهی هم به زادگاهش داشته باشد بلکه شهرستان بافق نیز از حالت استثنایی خارج شد.

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :
  1. ناشناس

    سلام این آقا بافقی نیست.

  2. مهدی

    جناب استاندار یک بافقی اصیل است و حتما که مشکلات شهرستان خودشم حل می کند و انشاالله در اینده باعث افتخار همه بافقی ها می شود

    • مطلع

      مهدی جان در کدام آینده عزیز دل؟!
      چند ماه دیگه بیبشتر پشت این میز و صندلی ها نیستن و هر چه به پایان سال نزدیک میشیم زمزمه تغییر روسا و مدیرها بیشتر به گوش میرسه
      سال دیگه همین موقع طالبی به احتمال زیاد بره تهران تو یکی از وزارتخونه ها بهش پست بدن یا ……..

  3. ناشناس

    دواثمردان فعلی بیشتر در فضای محازی و اینستا و تویتر فعالند و بدنبال فالوور جمع کردن تا در دنیای واقعی ….۷

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *