در جلسه ای با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق پیمانکار احداث دبستان خیری زنده یاد “محمد حسین رضاییان” انتخاب و تفاهم نامه ای بین پیمانکار پروژه ی مذکور (شرکت ارتفاع سازه) و خیر نیک اندیش “هدایت رضاییان” منعقد شد.
به گزارش عصر بافق؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافقدر این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمد حسین رضاییان در خصوص عملیات اجرایی این پروژه گفت: مدرسه خیری رضاییان با زیر بنای هزار و ۷۰متر مربع در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع آغاز می شود.
محمد رضا قاسم زاده بافقی با بیان اینکه این آموزشگاه ششمین مدرسه ی خیری شهرستان بافق است عنوان کرد: مدرسه قابلیت افزایش تا ۱۲ کلاس درس را دارد.
وی بیان داشت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و راه اندازی این مدرسه ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان می باشد که نیمی از هزینه ساخت از محل کمک خیری و مابقی آن به همت اداره کل نوسازی مدارس استان یزد تامین و پرداخت می شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید در شهرستان بافق ۱۰هزار و ۵۰۰ دانش آموز در ۷۰ مدرسه مشغول به تحصیل می شوند خاطر نشان کرد: ۳۵ درصد مدارس نیاز به تخریب و بازسازی دارد.
قاسم زاده با اشاره به اینکه مهم ترین ارکان توسعه در هر کشور ، مدرسه و امکان تحصیل است، ابراز امیدواری کرد: میزان مشارکت خیران در بخش مدرسه سازی افزایش یابد.
گفتنی است؛ در این تفاهم نامه شرایط و نحوه ی پرداخت هزینه ها عنوان شده است.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *