مدیر داخلی بیمارستان ولی عصر (عج) بافق: موج دوم کرونا در بافق آغاز شد و از امروز مجددا بخش کرونا در بیمارستان بافق راه اندازی شد.

به گزارش عصر بافق؛ محمد باقر قائمی گفت: علیرغم دوران بسیار خوب شهرستان بافق در مقابله با کرونا و وضعیت سفید شهرستان مجددا بدلیل عدم رعایت همشهریان و برگزاری مراسمات جشن و عروسی و مسافرت شاهد موج بعدی کرونا هستیم که اگر جدی نگیریم وضعیت حاد و خطرناک خواهد شد.

وی بیان داشت: برخی رعایت اصول بهداشتی و ایمنی را به کل فراموش کردند و این موضوع اگر جدی گرفته نشود به زودی دردسرهای بزرگی بوجود خواهد آورد.

مدیر داخلی بیمارستان بافق ادامه داد: بخش کرونا از امروز مجددا راه اندازی شده و مبتلایان دیگر به مرکز استان اعزام نخواهند شد.

قایمی با تاکید بر اینکه باید موضوع کرونا را جدی بگیریم تا پشیمان نشویم تصریح کرد: پرسنل خدوم بیمارستان و خانواده هایشان روزهای بسیار سختی را سپری کردند با بی توجهی، دوباره چنین روزهایی را تکرار نکنیم و جان خود و خانواده هایمان را به خطر نیندازیم.
وی افزود: جهت رعایت اصول ایمنی و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و قطع زنجیره از تاریخ ۱۵ تیرماه همشهریان جهت مراجعه به بیمارستان و کلینیک تخصصی ملزم به زدن ماسک می باشند.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *