وعده سر خرمن چیست؟! وعده ای است که در لحظه برای خوشایند دیگران می دهند اما با گذشت زمان به دست فراموشی سپرده می شود و مصداق بارز آن جمله معروف ” پیگیری می کنم” مسوولین است؛ پیگیری هایی که یا هرگز صورت نمی گیرد و یا اندک پیگیری هم که صورت می گیرد بنا به هر دلیلی کوچکترین تاثیری در تحقق امر مربوطه ندارد! گاهی این پیگیری های بی حاصل کارنامه پرکن برخی مسوولین به قدری زیاد است که حوصله همه را سر میبرد!

در تاریخ ۳ مرداد ۱۳۹۸ محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه ڪارگروه مطالبات مردمی ڪه در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد چهار وعده به مردم و مسوولین داد؛

“۱- دوبانده ڪردن راه ڪرمان به بافق؛ پیگیری ڪنیم تا این امر محقق شود این کار را به عهده فرماندار میگذارم و هرجا نیاز باشد من نیز ڪمڪ می ڪنم.
۲- خوراڪ؛ برای انتقال خوراڪ به اصفهان بین خودشان جلسه برگزار شده و در نهایت هیات دولت تصویب ڪرده است بررسی ڪه ڪردیم مشخص شد مصوبه ای نبوده و به مصاحبه ای استناد ڪردند و باید پیگیری ڪنیم تا این موضوع انتقال خوراڪ به اصفهان رویه نشود.
شورای شهرستان پیگیری این موضوع را در اولویت خود قرار دهد.
۳- مرزهای جغرافیایی؛ خطاب به شورای شهرستان؛ شما ڪار خود را انجام دهید من هم ڪار خود را انجام می دهم/ همگی باید پیگیری ڪنیم.
۴- فرودگاه؛ این را به عهده من بگذارید تا پیگیری ڪنم و جلسه ای در تهران با رییس فرودگاه ڪل ڪشور گذاشته می شود تا در سطح ڪلان پیگیری شود.”

لااقل سه مورد از این چهار موضوع از مسائل بسیار مهم و حیاتی برای شهرستان بافق بوده است و چیزی ڪه در ظاهر مشخص است اینڪه پیشرفت ملموسی نداشته وگرنه در بوق و ڪرنا می شد. در خصوص دو بانده ڪردن مسیر بافق به ڪرمان ڪه دیگر صحبتی از آن هم به میان نیامده است اما در بحث تامین خوراڪ سنگ آهن، نماینده بافق قبل از انتخابات بارها گفته ڪه تمام معادن به بدنه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق برگشته ڪه اڪنون واقعیتها گویای موارد دیگری است ڪه جای تاسف دارد. مرزهای جغرافیایی و پرونده ای ڪه هرگز در مورد آن شفاف سازی نشد و حتی یڪ مورد هم وڪیل پرونده حاضر به شرڪت در جلسات گزارش دهی نشده است. اما فرودگاه مهریز در شرف راه اندازی و اجازه پرواز و فرودگاه بافق هنوز درگیر قول و وعده های بی حاصل؛

گفتنی است؛ در این جلسه صباغیان؛ فرماندار، اعضای شورای شهر و خود را مسوول پیگیری و به سرانجام رساندن این امور کرد از آن تاریخ یڪسال گذشت اما هیچ یک از این مشڪلات حل نشد …

الناز خالقدادی؛ خبرنگار عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *