دو موضوع متفاوت اما مهم و حیاتی ڪه امام جمعه معزز شهرستان به آن ورود ڪرده و در خصوص آن تذڪر داده اند مدیریت قیمت بالای زمین در بافق و همچنین تعیین تڪلیف رئیس جدید بیمارستان ولیعصر (عج) می باشد ڪه هر دو از اهمیت بسزایی برخوردار است.
مقوله قیمت بالای زمین و مسڪن در شهرستان بافق ڪه حاصل بی تدبیری و عدم دور اندیشی مسئولان سابق شهرستان، نبود قوانین بازدارنده لازم، وجود قوانین ڪلی و غیر بومی در این خصوص و عدم توجه ڪافی مسئولان حاضر بوده اڪنون گلوی بافق را می فشارد و تا برای آن راهڪاری اندیشیده نشود این روال صعود قیمتها ادامه خواهد داشت. و تنها ڪسانی ڪه آسیب می بینند جوانانی هستند ڪه در شروع زندگی خود با شرایط بد اقتصادی فعلی باید هست و نیست خود را بفروشند و با دریافت وام سالها خود را مقروض بانڪها ڪنند تا فقط زمین بخرند و اگر خواسته باشند در منزل اجاره ای ساڪن شوند نیز حقوق آنها ڪفاف اجاره های سنگین فعلی را نمی دهد.
اما مقوله بعدی ڪه بارها به آن ورود ڪردیم و ترتیب اثری داده نشد اینڪه بیمارستان بافق ماهها بلاتڪلیف و توسط مدیر شبڪه بهداشت اداره می شود ڪه در شرایط ڪرونایی حاضر ڪاری بس دشوار بوده و اهمیت بسزای عرصه بهداشت و سلامت مردم نیز این پیام رسا را دارد ڪه باید برای مدیریت بیمارستان فڪری عاجل برداشت.
باید منتظر ماند و دید بعد از تذڪرات امام جمعه بافق در خصوص قیمت بالای زمین در بافق و وضعیت بیمارستان تغییری در این روند اشتباه حاصل می شود یا خیر!

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *